חברת בריסטול האריסטוקרטית והאקסצנטרית הודיעה על גרסה מיוחדת של ה'פייטר' – כאילו שאין מדובר בדגם חריג די הצורך גם כך. הפייטר הוא דגם-העלית של היצרן הבריטי הנחבא אל הכלים, ומצוייד במנוע V10 ענק שמקורו בדודג' וייפר. הפייטר ה^רגילה^ מפיקה הספק נומינלי של 525 כ^ס, כשנתון זה עולה במהירויות גבוהות ל-550 כ^ס בשל אפקט ראם-אייר; החברה מצהירה על מהירות מירבית של 210 מייל לשעה בזכות תכנון אוירודינמי מדוקדק, נתון אשר מציב את הפייטר כמכונית המנוע-הקדמי המהירה ביותר בעולם. גם המחיר מציב אותה קרוב לפסגה העולמית: מחירה של הפייטר בבריטניה הוא כ-230,000 ליש^ט. ואם כל זה לא מספיק לכם, עכשיו, כאמור, יש גרסה חדשה לפייטר – פייטר S. שורה של שיפורים הקפיצה את הספק המנוע לנתון נומינלי של 628 כ^ס (!), כאשר במהירויות גבוהות ההספק עולה ל-660 כ^ס. לגבי הביצועים לא נמסרו נתונים, אבל סביר להניח כי הם יהיו, אה, מספקים. תוספת המחיר לצרכן אינה גדולה: גרסת ה-S תעלה לכם כ-256,000 ליש^ט. ואם אתם מעוניינים בשדרוג התנהגות-הכביש בהתאם, בריסטול מציעה כעת חבילות שיפורים ספורטיביות למכלולי השלדה. חבילת 'R' (המייצג Roadholding) כוללת חישוקי ^19 וצמיגים רחבים יותר, 285/35 מלפנים ו-305/35 מאחור, גם מיתלים מונמכים ומוקשחים בשיעור משמעותי של 30-35% (קפיצים, בולמים ומוטות פיתול), יחד עם שינוי בגיאומטריית ההיגוי. את כל זה מקבלים בתוספת מחיר צנועה של (קצת) פחות מ-20,000 ליש^ט. לא מספיק? יש גם חבילת C (מן הסתם Competition, למרות שהחברה מצהירה במפורש כי אין לה כל כוונה להכנס עם הדגם למירוצים כלשהם), עם מיתלים מונמכים ומוקשחים עוד יותר וערכה אוירודינמית חיצונית, וכל זה יהיה שלכם בתמורה לעוד 20,000 ליש^ט. בריסטול מייצרת כמה עשרות מכוניות בשנה בעבודת-יד קפדנית, ומוכרת את כולן ישירות מהמפעל, ללא כל סוכנים. ההיצע הנוכחי כולל שלושה דגמים בלבד – הבלנהיים 3 הותיקה, הספידסטר (רפליקה של דגם נסיוני ישן, אשר מיוצרת לטווח-זמן קצר בלבד) והפייטר. מחיר הבריסטול הזולה ביותר, בלנהיים 3, עומד על 140,000 ליש^ט.