היום נערך יום עיון ע^י הוועדה הבין משרדית להסכמי תנועה ובטיחות בשיתוף עם נתיבי איילון והאגף לתכנון תחבורתי במשרד התחבורה. כ- 200 איש השתתפו ביום העיון ושמעו הרצאות על התקני בטיחות מאושרים לשימוש בדרך, כולל הנחיות לתכנון ויישום בשטח. לרשות המשתתפים ניתנה חוברת גדולה ומקיפה שבה הוצגו כל התקני הבטיחות המאושרים. החל מהיום, למשך 3 שנים הקרובות, אלו יהיו ההתקנים היחידים המאושרים להתקנה בכבישי ישראל. החוברת מחולקת בהתאם לסוגים שונים של התקנים, בהתאם לתנאי הדרך המשתנים ולמהירויות הנצפות באותם הכבישים. במסגרת יום העיון הוצגה מצגת של רב פקד ירון שרון מהמשטרה שבה הוא הציג את עבודת מחלקת הנדסת התנועה של המשטרה, המתמודדת בזמן אמת עם ניתוח פעולות מהצד ההנדסי. רב פקד שרון הדגיש בדבריו את שיתוף הפעולה שהוא זוכה לו מגופים אחרים לרבות יישום מקצת מהמסקנות בעקבות חקירת התאונות. מהנדס אבי כהן הציג פתרונות מאולתרים לשיפור מצבי תשתית בכביש בסדרה של הצעות המבוססות על ניצול שונה של הטופוגרפיה והגיאומטריה של חתך הכביש. מר בני פרישר, יועץ הוועדה, פנה בדרישה שהתכנון של הכבישים מהיום והלאה יהיה אינטגרטיבי, לדוגמא תכנון מעקות הבטיחות יהיה חלק אינטגרטיבי מתכנון הכביש ולא כתוספת מאוחרת יותר. במסגרת השאלות והתשובות, מהנדס קריגר הציב בפני הנוכחים את העובדה שקודם כל יש להאשים את מי שיוצר את מכשלת התשתית (כלומר מכשול בפני הנהג שהוא, לדבריו, גורם עיוור). קריגר פנה בקריאה נרגשת למהנדסים, שיתייחסו בעת התכנון למכשולים שנוצרים בכבישים בעקבות תכנון לקוי, כגון הצבת עמודי תאורה במקומות לא מתאימים, חומות לא תקניות וכד'.