בחודש יוני תתחיל פולקסווגן לשווק את הג'טה החדשה בגרמניה, ולאחר מכן בשאר אירופה ובאסיה – זאת לאחר שהשיווק החל עוד קודם לכן בארה^ב. יחד עם הדגם המחודש מגיע גם שם חדש-ישן: עד עכשיו נקראה המכונית בורה ברוב שווקי העולם פרט לארה^ב, שם נותר השם המקורי, ג'טה. הדגם החדש, שהושק בתערוכת לוס-אנג'לס האחרונה בתחילת השנה, חוזרת פולקסווגן לשם ג'טה גם בשאר העולם. בארה^ב הושקה הג'טה עם מנוע בנזין 5 ציל', 2.5 ל', אבל באירופה היא מקבלת את היצע המנועים המוכר של הגולף/פאסאט והדגמים המקבילים בשאר מותגי הקונצרן. דגם הבסיס זוכה למנוע הבנזין 1.6 ל' הותיק עם 102 כ^ס, כאשר שאר מנועי הבנזין הם על טהרת ה-FSI, החל מ-1.6 ל' 115 כ^ס, דרך 2.0 ל' 150 כ^ס, ובהמשך – גם גרסת הטורבו עם 200 כ^ס, כפי שמותקנת בגולף GTI. היצע הדיזל כולל, כרגיל, דגמי TDI בנפחי 1.9 ל' (105 כ^ס) ו-2.0 ל' (140 כ^ס, ובהמשך גם 170 כ^ס). נזכיר כי הג'טה יושבת על פלטפורמת הגולף, עם בסיס גלגלים שגדל ל-258 ס^מ וגידול משמעותי גם בשאר הממדים: אורך 455 ס^מ (תוספת של 18 ס^מ), רוחב 178 ס^מ (גידול של כ-4.5 ס^מ) וגובה 146 ס^מ (עוד 1.3 ס^מ לעומת הדגם היוצא). גם תא המטען גדל ונפחו עומד על 527 ליטר. באירופה תשווק המכונית עם מפרט שיכלול בדגם הבסיסי, בין היתר, 6 כריות אויר, מערכת מיזוג חצי-אוטומטית ומראות מחוממות. המחירים מתחילים מכ-19,000 אירו בגרמניה – ירידה של כ-350 אירו לעות בורה ברמת אבזור מקבילה.