אלוף ה-WRC, סבסטיאן לואב, ניצח אתמול בראלי קפריסין, כשהוא משאיר את מתחריו הרחק מאחור, ברוב המקרים תקועים לצד הדרך או הפוכים בתעלה. כבר ביום הראשון נתקע מרקוס גרונהולם עם בעיות בחגורת הטיימינג של הפיז'ו שלו, ופטר סולברג בסובארו נאלץ לפרוש עם בעיות בטורבו ובמערכת החשמל. לואב, ללא יריבים חזקים, התגבר ללא מאמץ, אבל לא כך אנו מכירים את הצרפתי הצעיר – הוא שמר על קצב מהיר לכל אורך המירוץ וניצח ב-14 מתוך 18 קטעי הדירוג. לואב הודה, כבר בשלב מוקדם, כי הוא מתקשה להוריד את הקצב, שכן הוא חושש מטעות מתוך חוסר ריכוז ונמנע מתקלות טכניות הנובעות מכניסת אוויר איטית למנוע, העלולות לגרום לחום יתר במכלולים. ראלי קפריסין נודע בהיותו אחד ממירוצי העפר הקשים ביותר למכוניות ולנהגים בשל תנאי השטח והטמפרטורות הגבוהות. גם פרנסואה דובאל נפל קורבן לתנאים אלו, כאשר התרסק ביום השני עם מכונית הסיטרואן שלו ופרש כשהוא מפסיד את המקום השני ונקודות חשובות לקבוצתו. פרישות רבות כל כך לנהגי הקבוצות אפשרו לנהגים עצמאיים להתבלט, כאשר הבולט מכולם היה מנפרד סטוהל בסיטרואן פרטית, שתפס את המקום השני בעקבות פרישתו של דובאל. למקום השלישי התברג מרקו מרטין מפיז'ו. דירוג ראלי קפריסין: 1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 10 נק' 2. מנפרד סטוהל (סיטרואן פרטית) – 8 נק' 3. מרקו מרטין (פיז'ו) – 6 נק' 4. הנינג סולברג (פורד פרטית) – 5 נק' 5. טוני גרדמייסטר (פורד) – 4 נק' דירוג נהגים לאחר המירוץ השישי: 1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 45 נק' 2. פטר סולברג (סובארו) – 34 נק' -. מרקו מרטין (פיז'ו) – 34 נק' 4. טוני גרדמייסטר (פורד) – 28 נק' 5. מרקוס גרונהולם (פיז'ו) – 26 נק' דירוג יצרנים לאחר המירוץ השישי: 1. פיז'ו – 62 נק' 2. סיטרואן – 53 נק' 3. פורד – 44 נק' 4. סובארו – 38 נק' 5. מיצובישי – 29 נק'