שברולט מתחרה מזה זמן מה במירוצי ה-WTCC (אליפות מירוצי מכוניות הסאלון העולמית), עם גרסת מרוץ ייעודית של האופטרה מתוצרתה. כעת, בכדי לקדם את ההצלחה ולהעלות את התדמית, יוצאת החטיבה הקוריאנית של היצרן עם מכונית קונספט מוכנה לייצור, אשר תאפשר ללקוחות פרטיים לרכוש את הדבר הקרוב ביותר למכונית המרוץ. הבסיס לגרסה המיוחדת, הנקראת WTCC R+, היא האופטרה 2.0 ליטר, בעלת 123 סוסים רדומים ו-16.8 קג^מ בלבד. מהנדסי החברה הפכוה לחיית כביש, באמצעות לא מעט שינויים. בראש ובראשונה הוכנס מגדש-על בלחץ של 0.5 באר אשר העלה את ההספק ל-172 כ^ס ב-6000 סל^ד ואת המומנט ל-23.4 קג^מ ב-4900 סל^ד. אבל לא על הכוח לבדו נוסעת מכונית ספורטיבית, לכן התווסף לאופטרה דיפרנציאל מוגבל החלקה, המטפל טוב יותר בהעברת הכוח לכביש. פריט זה נדיר למדי במכוניות כאלו. גם הבלמים המיוחדים, קליפרים בעלי 4 בוכנות ודיסקים בקוטר 325 מ^מ עם רפידות ספורטיביות, נדירים במכוניות ספורטיביות ברמה זו. כוח הבלימה הרב, עוצר צמיגים ברוחב 215 ובקוטר 17 אינץ' (עם חישוקים מיוחדים להגדלת רוחב הסרנים). האופטרה מונמכת ב-30 מ^מ, המתלים חוזקו ועובו לשיפור ההיגוי והקשר עם הכביש. תיבת ההילוכים חוזקה ומהלך הידית קוצר. אפילו עוצמת התאורה של הפנסים הראשיים התחזקה ב-30%, לשיפור הנהיגה בשעות הלילה. חיצונית, זכתה האופטרה לשינויים אווירודינמיים מתבקשים, החל מפגושים עמוקים יותר בחזית ובצדדים, חלונות מוכהים, ספוילר אחורי ופגוש אחורי בעל אפקט ונטורי להצמדת הרכב לכביש במהירויות גבוהות. יציאת אגזוז כפולה משלימה את החבילה. גם בעיצוב תא הנוסעים, לא חסכה שברולט בהידור: עור שחור למושבים, נגיעות אלומיניום מסביב, הגה ספורט ועוד שלל תוספות. חובבי נהיגה כנראה משפשפים עיניהם בתדהמה למקרא הדברים הללו, אבל לפחות על הנייר, ולמרות המראה המוזר, לאופטרה הזאת יש סיכוי טוב להתחרות בספורטיביות רבות הנמצאות בשוק כיום. שברולט כבר הודיעה שתביא את ה-WTCC R+ לייצור עד סוף השנה באם התגובות תהיינה נלהבות מספיק.