הריינג' ספורט הוצג אך לפני מספר חודשים – קטן יותר מהדיסקברי 3 והריינג'-רובר ובעל אוריינטצית כביש חזקה יותר – וכבר הוא זוכה לערכות שיפור ביצועים. סדנת OVERFINCH הבריטית מציעה שדרוג משמעותי בהספק המנוע – במקום 390 כוחות הסוס שמציע מנוע ה-V8 המוגדש במקור, מציע המנוע של אוברפינץ' 500 כוחות סוס (וזה גם סך הפרטים שנמסרו על המנוע). וכדי שכולם ידעו שאתם לא נוסעים בסתם ריינג'-ספורט ^עגלתי^ (7.6 שניות מאפס למאה קמ^ש ו-225 קמ^ש בלבד) ציידו אנשי הסדנה את הגרסה שלהם בקיט חצאיות בולט, גלגלי ^22 ובעיקר בזוג אגזוזים עבי-קוטר, כאלו שיבהירו לכולם מה חלף על פניהם במהירות. התוצאה, במספרים, היא תאוצה למאה ב-6.2 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ^ש. מכובד, אבל עדיין לא גונב את הבכורה מהקאיין טורבו, אפילו לא בגרסה הרגילה (עם 5.6 שניות מאפס למאה). ההודעה לעיתונות של אוברפינץ' לא כוללת התייחסות כלשהי לשיפורי שלדה או בלמים, תמוה למדי לאור השיפור בביצועי המנוע והגדלת קוטר הגלגלים (דבר שדורש הגדלה תואמת של הבלמים כדי לשמור על יכולת הבלימה). האם מדובר בהבעת אמון במכלולים המקוריים או שמא התרשלות של מהנדסי הסדנה? ואולי בכלל זו סתם חוסר תשומת לב של הדובר...