ריינג‘ ספורט-ספורט

הרך הנולד מבית לנד-רובר כבר זוכה ליחס מפנק מסדנאות השיפורים

הריינג' ספורט הוצג אך לפני מספר חודשים – קטן יותר מהדיסקברי 3 והריינג'-רובר ובעל אוריינטצית כביש חזקה יותר – וכבר הוא זוכה לערכות שיפור ביצועים. סדנת OVERFINCH הבריטית מציעה שדרוג משמעותי בהספק המנוע – במקום 390 כוחות הסוס שמציע מנוע ה-V8 המוגדש במקור, מציע המנוע של אוברפינץ' 500 כוחות סוס (וזה גם סך הפרטים שנמסרו על המנוע). וכדי שכולם ידעו שאתם לא נוסעים בסתם ריינג'-ספורט ^עגלתי^ (7.6 שניות מאפס למאה קמ^ש ו-225 קמ^ש בלבד) ציידו אנשי הסדנה את הגרסה שלהם בקיט חצאיות בולט, גלגלי ^22 ובעיקר בזוג אגזוזים עבי-קוטר, כאלו שיבהירו לכולם מה חלף על פניהם במהירות. התוצאה, במספרים, היא תאוצה למאה ב-6.2 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ^ש. מכובד, אבל עדיין לא גונב את הבכורה מהקאיין טורבו, אפילו לא בגרסה הרגילה (עם 5.6 שניות מאפס למאה). ההודעה לעיתונות של אוברפינץ' לא כוללת התייחסות כלשהי לשיפורי שלדה או בלמים, תמוה למדי לאור השיפור בביצועי המנוע והגדלת קוטר הגלגלים (דבר שדורש הגדלה תואמת של הבלמים כדי לשמור על יכולת הבלימה). האם מדובר בהבעת אמון במכלולים המקוריים או שמא התרשלות של מהנדסי הסדנה? ואולי בכלל זו סתם חוסר תשומת לב של הדובר...

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.