הונדה הודיעה על הוספת דגם חדש למבחר שלה, אם כי לעת עתה ביפן בלבד. הדגם החדש זכה לכינוי Airwave והוא בתצורת סטיישן קלאסית, עם תא מטען גדול ודגש על שימושיות. בהתאם למקובל היום, מנסה הונדה לקרוץ עם הסטיישן החדש לאנשי ^תרבות הפנאי^ (או כאלו שהיו רוצים להיות חלק ממנה) – אם בעזרת גג שמש ענק (1.1 מ' על 0.77 מ') ואם ע^י פרסום תמונות שמדגימות את נפח ההטענה בעזרת גלשן גלים דווקא... הסטיישן החדש בעל ממדים מהטווח התחתון של התחום הקומפקטי – עם בסיס גלגלים של 2.55 מ' (2.62 מ' בסיוויק 4 דלתות) ואורך של 4.35 מ' (4.46 מ' בסיוויק) – אבל מבוסס כנראה דווקא על פלטפורמת הסופרמיני של הונדה – הג'אז – לפי תצורת המתלים (מקפרסון מלפנים וקורת פיתול מאחור) ומאפיינים נוספים. גל האוויר היפני מתהדר ברצפת הטענה נמוכה (52 ס^מ) ושטוחה שיחד עם דלת חמישית גדולה במיוחד אמורים ליצור תא מטען שהוא לא רק גדול (473 ליטרים) אלא גם נוח להטענה ושימושי. גם תא הנוסעים טוען לשימושיות יתרה בזכות אפשרויות סידור המושבים הגמישות (אלמנט שהופך לאחרונה לפריט חובה בכל הודעה לעיתונות על דגם חדש) כולל סידור המושבים כמיטה. יחידת ההנעה משלבת מנוע 1.5 ליטר בעל הספק של 110 כ^ס עם תיבה רציפה. בחלק מהגרסאות מקבלת התיבה מצב ^ידני^ עם פיקוד מלחיצים על ההגה ושבעה יחסי העברה. הונדה טוענים לצריכת דלק משולבת חסכונית במיוחד של 18 ק^מ לליטר. כאמור, משווק גל האוויר ביפן בלבד, ולא ידוע מתי, אם בכלל, יקבל הגה שמאלי ויצא מגבולות איי השמש העולה.