רק אתמול סיפרנו לכם על הגרסה ההיברדית של הלקסוס GS, בה הדגש הוא הידידותיות לסביבה, ושוב חוזרת ה-GS של לקסוס, הפעם גרסת ה-GS300, לבקר באתר, אך הפעם בגלל הבטיחות. ציוני מבחן הריסוק האירופאי של ה-GS פורסמו וללקסוס יש במה להתגאות. ה-GS זכתה בדרוג המרבי של מבחני ה-EuroNCAP עם דרוג של 5 כוכבים וציון משוקלל הגבוה ביותר בקבוצתה, 35 נקודות. עם 100% (18 מ-18) הגנה בריסוק צד ו-94% (15 מ-16) בריסוק חזיתי (ועוד שתי נקודות בונוס על אזכור חגורות בטיחות), מדיחה ה-GS את הרנו ואל סאטיס והאודי A6 מפסגת הבטיחות של הסגמנט. עוד נתון מרשים הוא דרוג מרבי של 4 כוכבים בהגנה על ילדים, עם ציון של 41 נקודות. גם נתון הדרוג בהגנה על הולכי רגל הוא הטוב בקבוצה, אם כי זה לא ממש אתגר - קבוצת הסאלון דלה למדי בתחום ההגנה על הולכי הרגל. הלקסוס קיבלה 18 נקודות, מתוך 36 נקודות אפשריות, בזכות מכסה מנוע סופג אנרגיה ופגוש שמנסה לחוס על רגלי הנדרסים. אבל זה עדיין לא הספיק ל-GS300 בשביל לזכות בשלושה כוכבים, והיא נאלצה להסתפק בשניים בלבד - מספיק בשביל להוביל את הקטגוריה, כאמור, ובפער גדול. אנשי לקסוס כנראה ממש שמחו על ההישג האחרון, שמחו כל כך שבהודעה לעיתונות הם מתפארים בארבעה כוכבים בתחום ההגנה על הולכי-הרגל… אנחנו רושמים את זה כהבטחה לעתיד.