בתערוכת ניו-יורק הנפתחת היום חושפת ג'יפ את הדגם הגדול ביותר שלה: קומנדר. בעבר השתמשה ג'יפ בשם זה לדגמי-קונספט מונעי תא-דלק שהוצגו בשתי גרסאות, ב-1999 וב-2000, אבל אין כל קשר בינם לבין הדגם הסדרתי הנוכחי. הקומנדר הוא הדגם הראשון של ג'יפ עם שלוש שורות מושבים ומקום לשבעה נוסעים; הוא מבוסס על הגרנד-צ'רוקי הנוכחי שהושק אשתקד (ואשר טרם הגיע ארצה), ובמפתיע אף חולק עימו את בסיס-הגלגלים הקצר יחסית, 2.78 מ', אבל הארכת המרכב מאחור פינתה מקום לשורה השלישית. העיצוב אינו דומה כלל לגרנד-צ'רוקי אלא מזכיר יותר את הצ'רוקי הקודם, עם קוים רבועים ופונקציונליים. אבל אל תצפו לרכב פשוט וספרטני: הקומנדר מציע את מיטב הטכנולוגיה העכשווית של ג'יפ וקרייזלר, כולל שפע של מערכות אלקטרוניות החל מבקרת יציבות דינמית וכלה במערכת היכולה לנבא התהפכות ומפעילה את וילונות-האויר הצידיים מבעוד מועד. הקומנדר מציע שלושה מנועים המוכרים מדגמי ג'יפ אחרים V6 בנפח 3.7 ל', V8 בנפח 4.7 ל' ו-5.7 ל' V8 ^המי^. הלקוח יוכל לבחור בין שלוש מערכות הנעה כפולה ושתי תיבות העברה. לא נמסר מועד תחילת שיווק אך בכל מקרה מדובר על שנת הדגם 2006.