חברת מרקוס הקטנה, המנסה לשחזר את ימי התהילה של המותג הבריטי הזעיר, בחרה דווקא בתערוכת אדלייד באוסטרליה שנפתחה בשבת האחרונה כדי להשיק דגם חדש: TSO GT. הבסיס הוא ה-TSO, שהושק בשנה שעברה עם מנוע V8 של הקורבט (הקודמת) בנפח 5.7 ל', עם 400 כ^ס, אך העיצוב שונה מהותית בגרסה הסגורה החדשה. צוות העיצוב בחר להשתמש במוטיבים ברורים מדגמי-עבר של מרקוס, ובמיוחד ניכר עיצוב הזנב הדומה למרקוסים משנות ה-60. אוסטלריה נתפסת כשוק-יעד חשוב עבור מרקוס, מן הסתם גם בשל העובדה שזהו משווקי-היעד הבודדים אליהם ניתן לייצא מכוניות עם הגה בצד ימין ובשל העובדה שמכוניות הולדן המיוצרות שם משתמשות באותו מנוע בדיוק. מרקוס אף משתמשת בחברה בבעלותה להפצת המכונית באוסטרליה. ה-GT פותחה בסיוע פרודרייב המהוללת, עימה יש למרקוס שיתוף-פעולה הדוק (המפעל בבריטניה אף ממוקם בתוך מתחם פרודרייב). עם 400 כ^ס ומשקל מתחת ל-1,100 ק^ג, הביצועים המוצהרים הם האצה מעמידה ל-60 מייל בשעה בתוך קצת מעל 4 שניות, ומהירות מרבית של כ-300 קמ^ש.