יותר כוח, פחות משקל. הנוסחה הפשוטה הזו עומדת מאחורי גרסה חדשה של ה-TT, המכונה ^TT קוואטרו ספורט^. מנוע ה-1.8 ל' טורבו עבר טיפול שהעלה את ההספק מ-225 ל-240 כ^ס, כאשר המומנט עולה מ-28.5 ל-32.6 קג^מ (המתקבלים בין 2,300 ל-5,000 סל^ד!). שאר המכונית עברה דיאטת משקל, כולל שימוש בחומרים קלים וויתור על אבזרים לא-חיוניים כגון... המושבים האחוריים, שממילא לא היו בדיוק שימושיים; במקומם יש עכשיו מוט-חיזוק לשילדה, ומחיצת-רשת לאחסון חפצים. המושבים הקדמיים הוחלפו לקלים וצמודים יותר מתוצרת רקארו וגם מערכת מיזוג אויר, למשל, אין כסטנדרד (ניתן יהיה להזמינה כאופציה). התוצאה היא חסכון של 75 ק^ג לעומת גרסת ה-225 כ^ס של ה-TT. יחד עם המנוע המשודרג מגיעה גם תיבת 6 הילוכים שנלקחה מגרסת ה-3.2 ל' V6; אותה גרסה תרמה גם את הרצפה האחורית, דבר שאפשר הזזת המצבר אחורה לשיפור חלוקת המשקל. הקוואטרו-ספורט תוצע כקופה בלבד, והיא מקבלת צביעה ייחודית, וחבילת עיצוב חיצונית מסדרת ה-S-ליין. גרסה זו של ה-TT אמנם איננה החזקה ביותר בהיצע – גרסת ה-3.2 מפיקה 250 כ^ס – אבל בזכות החסכון במשקל, הקוואטרו-ספורט קלה יותר בכ-100 ק^ג (1,395 ק^ג לעומת 1,490 ל-3.2 הידנית). כתוצאה מכך, נתון התאוצה מ-0 ל-100 טוב יותר גם הוא: 5.9 שניות, לעומת 6.2 שנ' עם מנוע ה-V6. המהירות המרבית בשני המקרים מוגבלת ל-250 קמ^ש.