תערוכת ניו-יורק משופעת בגרסאות כוחניות ומכוניות שרירים, וקאדילק לא נשארת מאחור. היא מציגה בתערוכה את גרסת השרירים ל-XLR, שמסומנת כמו שתי אחיותיה למשפחת הביצועים של קאדילק בסיומת V. הרודסטר הגדולה (כ-1,700 ק^ג) מקבלת את מנוע הנורת'סטאר המוגדש שפגשנו כבר ב-STS-V – מגדש-על עוזר להפיק 440 כ^ס וכמעט 59 קג^מ מ-4.4 הליטרים של מנוע ה-V8. עוד במפרט המנוע גם תזמון משתנה לכל 32 השסתומים. בהמשך יחידת הכח ישנה גם תיבת הילוכים חדשה בת שש מהירויות המותקנת, לטובת חלוקת משקל עדיפה, מאחור וכוללת מערכת ניהול מתקדמת, כולל חיישן תאוצה צידית לתפקוד משופר בזמן פניה. המשמעות של כל הנתונים הללו היא האצה למאה בתוך 4.9 שניות – תוך שמירה על הצהרת-עבר של אנשי קאדילק כי כל החברות במשפחת ה-V ירדו מ-5 שניות במיאוץ הקלאסי. אבל האמריקאים הבינו כבר כי מכוניות צריכות לא רק להאיץ, אלא גם לפנות ולבלום – מערכת הבלמים נלקחה ממדף החלפים עליו כתוב קורבט והמוטות המייצבים השמינו כדי לרסן טוב יותר את תנודות המרכב. גם מערכת המגנטיק-רייד – הגרסה של קאדילק לבולמי זעזועים מתכווננים (אם כי אצלם זה נעשה ע^י שינוי צמיגות הנוזל המיוחד בתוך הבולם, ולא בשיטה המקובלת באמצעות שסתומים) – עברה כיול מחדש לטובת התנהגות כביש מוצקה יותר. אנשי קאדילק מצהירים שהקאדילק השרירית לא אמורה להתחרות בקורבט החדשה – ^זה כמו ההבדל בין פורשה טורבו למרצדס SL” הם אומרים, תוך כדי שליחת רמז עבה לגבי זהות התחרות מבחינתם.