תיבה אוטומטית מבוקרת מחשב, מתלי אוויר הנשלטים גם הם על ידי אותו מחשב, חיישן אורות ופנס אחורי שמהבהב בזמן בלימה – כל אלו פריטים שהתרגלנו כבר לראות במפרט של מוצרים מבית מרצדס-בנץ. אבל באופניים??? כן, באופניים. מתברר שיצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית שולחת ידה גם בכלי-הרכב נטול המנוע הנ^ל, שהולך וצובר פופולאריות בתרבות הפנאי המערבית. אבל מרצדס, כמו מרצדס, לא יכולה להסתפק ב^סתם^ אופניים, כנראה שמחלקת כתיבת המפרטים של החברה לא ערוכה להוצאת מפרט בן פחות מ-200-300 שורות... אז מה יש לנו שם? תיבה אוטומטית בת שמונה הילוכים (וזה יותר מכל מכונית של החברה) ומתלי אוויר מתכווננים – שני הפריטים הנ^ל מבוקרי מחשב שדוגם את מהירות הנסיעה וקצב הדיווש וקובע בהתאם את ההילוך וקושי המתלים. כמובן שיש גם אפשרות עקיפה ידנית בשני התחומים לטובת הרוכב/ת הדעתן/ית. וכאילו זה לא מספיק, ציידו מהנדסי החברה את האופניים בחיישן שאחראי על הדלקת האורות כאשר יורד הערב ובנוסף מהבהב הפנס האחורי ברגע שלוחצים על הבלמים – הכל בשם הבטיחות. גם בתחום הבלמים לא בחרו מרצדס בדרך הקלה, וציידו את מפגן הטכנולוגיה הדו-גלגלי הנ^ל בבלמים מסוג רולר, שכושר הבלימה שלהם אינו מושפע מנוכחות מים. רק פרט אחד קטן לא מזכירה ההודעה לעיתונות – כמה שוקל כל הגשאפט... וכמה עולה התענוג? 2,490 יורו בסה^כ. לא נורא כשנזכרים כמה עולה מכונית מאותו בית.