מותג סאאב הקטן של GM ממשיך בתנופת ההתרחבות. עד לפני כשנה כלל ההיצע רק שני דגמים, 9-3 ו-9-5, בארבעה מרכבים; מאז התווספו ה-9-7 שהכניס את סאאב לתחום רכבי-הפנאי, ה-9-2 המשפחתית – ועכשיו מגיעה גרסת מרכב נוספת, שלישית במספר, ל-9-3. סאאב וסטיישנים הולך מצויין יחד, ועכשיו מתווספת ל-9-5 סטיישן ול-9-2 שקיימת רק כסטיישן גם 9-3 סטיישן. כצפוי, סאאב שמה את הדגש על השימושיות, ומציעה רצפת-הטענה כפולה בתא המטען ניתן להרים את הרצפה הראשית ולקבע אותה, כך שמתקבל תא מטען בשתי קומות – כאשר אז גם מתגלה איזור-אחסון נוסף. בגרסת הסטיישן החדשה, הנקראת ^ספורטקומבי^, אנו גם פוגשים מנוע חדש: 2.8 ל' V6 טורבו. זהו חלק במשפחת מנועי ה-V6 הגלובלית של GM, אשר כוללת כבר גרסה בלתי-מוגדשת של אותו מנוע המופיעה בקדילאק CTS, וכן V6 בנפח 3.6 הקיים במספר דגמי GM. המנוע החדש פותח בשיתוף פעולה של אנשי GM מארה^ב, מפעל המנועים המשותף של פיאט ו-GM באירופה, והולדן באוסטרליה – שם גם ייוצר המנוע. ב-9-3 מפיק המנוע 250 כ^ס והוא יופיע בגרסת ה^אירו^ המהירה ביותר, לא רק בסטיישן אלא גם ב-9-3 סדאן וקונברטיבל.