אין זה סוד שמכוניות אמריקאיות לא ממש מצליחות באירופה. משני צידי האוקיאנוס יש הרי טעם שונה מאד וגישה שונה. ל-GM יש תכניות לשנות את המצב הזה, ובתערוכת ז'נבה הקרובה יתבצע צעד בכיוון באמצעות מותג היוקרה של GM, קאדילק. בז'נבה תציג קאדילק גרסת-אבטיפוס של דגם חדש, הקטן ביותר בהיצע: ה-BLS, משפחתית-גדולה (סגמנט D) שמיועדת להתחרות בפלח העליון של הקטגוריה כנגד האירופיות-פרימיום – ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C-קלאס ואודי A4. המכונית החדשה מיועדת, יש לציין, לא רק לשווקי אירופה אך זהו היעד המרכזי. מרכיבי עיצוב הדור-החדש הזוויתי של קאדילק נשמרו גם ב-BLS אך בניגוד לאחיות הגדולות, ה-CTS וה-STS, שעשו תפנית לכיוון ההנעה האחורית, המגמה לא נמשכה ב-BLS. לקאדילק אין זמן ואין צורך לפתח פלטפורמת הנעה אחורית קטנה כאשר יש פלטפורמת הנעה קדמית זמינה. ה-BLS יושבת על פלטפורמת 'אפסילון' של האופל וקטרה/סאאב 9-3/שברולט מאליבו ובקרוב גם פיאט כרומה. בסיס הגלגלים אמנם לא נמסר אך יתר המידות ידועות ותואמות את המקובל בקטגוריה (אורך 468 ס^מ, רוחב 176 ס^מ, גובה 145 ס^מ). ה-BLS תציע 3 מנועי בנזין וגם דיזל, כמתבקש בשוק האירופאי. כל המנועים מוגדשי-טורבו: המנוע הבכיר בהיצע יהיה 2.8 V6 כמו זה שעליו הוכרז זה עתה בסאאב 9-3, המבוסס על המנוע הבלתי-מוגדש הקיים ב-CTS. לצידו יופיעו צמד מנועי 2 ליטר בהספקים שונים, כנהוג בסאאב ובאופל. יחידת הטורבו-דיזל, הראשונה אי-פעם אצל קדילאק, תהיה מנוע ה-1.9 ל' המופיע בכינויים שונים באופל, פיאט וסאאב, אשר פותח על-ידי מיזם המנועים האירופי המשותף של פיאט ו-GM. במפתיע, כל המנועים יוצעו עם אפשרות לתיבה אוטומטית או ידנית. עקב היעוד העיקרי לשוק האירופי, גם היצור יתבצע באירופה. השיווק בפועל יחל באביב 2006.