מנוע V8 אטמוספרי גבה-סל^ד עם הזרקה ישירה, 420 כ^ס, 0 ל-100 ב-4.8 שניות. אלו הם הנתונים היבשים של האודי RS4 החדשה שנחשפה היום. מנוע V8 מוזרק-ישיר, FSI, שימש עד עתה את אודי במירוצים בלבד (בהצלחה אדירה, יש לציין), וטכנולוגיית המסלול גויסה עבור הגרסה החמה החדשה. כמו במנוע ה-V10 של הב.מ.וו M5, ה-V8 החדש של אודי בנפח 4,163 סמ^ק מצליח לספק יותר למעלה מ-100 כ^ס לליטר ועושה זאת באמצעות סל^ד אסטרונומי: תקרת הסל^ד היא 8,250, ושיא המומנט, 43.8 קג^מ, מתקבל ב-5,500. 90% מהמומנט המרבי מתקבל בין 2,250 ל-7,600 סל^ד, הישג יוצא דופן למנוע בלתי-מוגדש המגיע להספקים שכאלו. אל המנוע משודכת, כמובן, מערכת הנעת-קוואטרו מהדור האחרון, עם חלוקת מומנט דינמית/אסימטרית ודיפרנציאל טורסן מרכזי. מאמץ רב נעשה לחסוך במשקל, עם שימוש נרחב באלומיניום בכל מקום אפשרי; עם 1,650 ק^ג בלבד, יחס ההספק-משקל עומד על פחות מ-4 ק^ג לכ^ס. מיותר לציין כי רכיבי השלדה עברו טיפול מסיבי – מרכב מונמך, מיתלים מוקשחים עם בולמי-זעזועים אדפטיביים ומערכת DRC של אודי (Dynamic Ride Control), מפשקי-גלגלים מורחבים ובלמי-ענק. ה-RS תוצג עוד שבוע בז'נבה, וצפויה לצאת לשוק בסתו הקרוב.