סדנת שיפורים גרמנית בשם ברייטון החליטה שה-645 הפתוחה, על 333 סוסיה, לא מספיק אנרגטית. בהתאם למיטב המסורת של סדנאות השיפור בעולם, היא גם מציעה פתרון. הפתרון של אנשי הסדנה כולל הגדלת נפח למנוע המקורי והעלאת ההספק ל-412 כ^ס והמומנט ל-56 קג^מ, עם השלכה מידית על התאוצה למאה, שמושלמת עתה תוך 4.8 שניות בלבד (לעומת 6.1 שניות). נתון ההספק לבדו כמובן לא מספיק. במיטב האופנה עכשווית זוכה השש הפתוחה של ברייטון לצמיגים דלי חתך ועתירי קוטר – הצמיגים האחוריים הם בחתך 25 (!), קוטר של ^21 ומתכבדים ברוחב של כמעט 30 ס^מ. הקדמיים זהים בקוטר, אבל מעט צרים יותר (255 מ^מ ^בלבד^) ומסתפקים בחתך 30, בטח לטובת הנוחות... למרות החישוקים המוגדלים, מרווח הגחון של ה-645 הזו קטן בשלושה ס^מ מהמקורי , מה שהופך את השימוש במילה ^מרווח^ לבעייתי משהו – נסיעה בדרום ת^א עם המכונית הזו יכולה להיות חוויה מעניינת, אם כי נראה לנו שכדאי להזמין סט חצאיות נוסף (גם הן תוצרת הסדנה) מראש.