שבחים למכביר הורעפו של עיצובה של גרסת הקופה של הפיז'ו 406. העיצוב של פינינפארינה נראה מרהיב גם היום, אחרי שה-406 כבר הוחלפה על-ידי ה-407, ולכן היו ציפיות גדולות מגרסת הקופה הצפויה של ה-407. מבקרי תערוכת ז'נבה שתפתחת בעוד כשבועיים יוכלו לשפוט בעצמם עד כמה הצליחה פיז'ו למלא את הנעליים הגדולות של ה-406 קופה. ה-407 קופה החדשה תושק שם בגרסת-קונספט המכונה ^פרולוג^ – אך זהו, הלכה למעשה, הדבר האמיתי. כך תראה הקופה הסדרתית, שתגיע לשוק בתחילת 2006, אם כי ללא חשיוקי ה-^19 של דגם התצוגה, סביר להניח. ה-407 פרולוג מצויידת במנוע ה-V6 HDi המשותף של פיז'ו-סיטרואן ופורד, בנפח 2.7 ל' והספק של 204 כ^ס, עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים. בשלב הייצור הסדרתי יוצעו, כמובן, אופציות הנעה נוספות. ולגבי העיצוב? לטעמנו הוא בהחלט מוצלח, זורם ואלגנטי, אך לא קלסי כמו של הקופה היוצאת. כנראה שקשה לפגוע בול כל פעם...