דומה כי דודג' שמה לעצמה מטרה ברורה: להציע את הטנדרים הכי-הכי, בכל תחום. כבר עכשיו כוללת הסדרה הכבדה של דודג', הראם, את הטנדר המהיר מכולם, ה-SRT-10; את הטנדר הסדרתי בעל יכולת השטח הטובה ביותר, הפאוור-וואגון; ועכשיו – הגיע תור הטנדר המרווח ביותר. נא להכיר את הראם מגה-קאב. דודג' לקחה את סדרת הטנדרים כפולי-הקבינה של הראם והגדילה עוד יותר את תא הנוסעים, כך שעכשיו היא מציעה את התא הארוך ביותר, בעל נפח הרב ביותר, עם הכי הרבה מרווח לנוסעים מאחור, עם הכי הרבה נפח מטען כאשר המושבים האחוריים מקופלים, עם הדלת האחורית הגדולה ביותר, וגם – כבונוס – את זוית פתיחת הדלת האחורית הגדולה ביותר (85 מעלות, אם אתם חייבים לדעת). בקיצור, הפרינציפ ברור. הארכת התא מאפשרת גם להציע מושבים אחוריים עם כיוון זוית משענת-הגב, אותם ניתן גם לקפל ולהזיז קדימה (ראה תמונה משמאל) כדי לקבל מגוון אופציות לסידור מטען. סדרת המגה-קאב תוצע בכל גרסאות הראם – 1500 ה^קל^ (בנזין V8 בלבד, 345 כ^ס), 2500 הבינוני (V8 בנזין או דיזל קאמינס, 325 כ^ס ו-84 קג^מ), ו-3500 (דיזל בלבד) – בהנעה 4x2 או 4x4. בעבר דובר על יבוא משפחת הראם לישראל, אך הדבר לא קרה עד היום. דגמי הדיזל, הן ב-2500 והן ב-3500, מוצעים גם עם תיבה אוטומטית 5 הילוכים, כך שלכאורה לפחות הדרך ליבוא ארצה פתוחה. עם תא המכיל שישה נוסעים בנוחות ומרחב נדיבים, יש לטנדרים האלו מה להציע לקהל הישראלי.