קווי הטלפון בין צרפת ליפן כנראה יורחבו בקרוב כדי לעמוד בעומס המוגבר. השתלטות רנו על ניסאן היא כבר סיפור ישן, וגם לפיז'ו-סיטרואן יש כבר שת^פ עם יצרן יפני (טויוטה). עכשיו אנחנו שומעים על שת^פ נוסף, הפעם עם מיצובישי, הענק המקרטע של יפן. מדובר על שיתוף פעולה שאמור להניב רכב פנאי-שטח קומפקטי חדש ויהווה דריסת רגל ראשונה של פיז'ו בנתח השוק המשמעותי הזה. לא ברור עדיין האם ההבדלים בין הדגם הצרפתי לדגם היפני יהיו ברמת פנסים-גריל-סמל בלבד או עמוקים יותר, אולם ידוע כי מיצובישי אחראית בלעדית על פיתוח הפלטפורמה והייצור בעוד פיז'ו תורמת את מנועי הדיזל. חלוקה הגיונית – למיצובישי ידע רב בתחום רכבי הפנאי והשטח, בעוד קונצרן פיז'ו-סיטרואן נחשב לאחד המובילים בתחום מנועי הדיזל. הגיוני כי שיתוף הפעולה בין החברות יכלול בעתיד גם הכנסת מנועי דיזל צרפתיים לדגמים נוספים של היצרן היפני. ביפן יחל שיווק הג'יפון החדש עוד השנה, בארה^ב יחל שיווקו בשנת המודל 2006 ולאירופה הוא יגיע, תחת כל שמות המותג, רק כמודל 2007.