האאוטלנדר טורבו הוצג בחו^ל לפני מספר חודשים – עיקר השינוי לעומת הדגם ה^רגיל^ היא מערכת הנעה שנלקחה מהאיוו 8, כאן עם 202 כ^ס ^בלבד^ ממנוע השני ליטר טורבו. כבר אז הבטיחו אנשי היבואן לפעול לגיור מהיר של הרך הנולד, עם הבטחה למחיר אטרקטיבי. בימים אלו מתחיל השיווק בישראל, ואנשי מיצובישי בהחלט עמדו במילתם. האאוטלנדר טורבו יימכר במחיר זהה לזה של הדגם הרגיל, כאשר הטרייד-אופ הוא וויתור על תיבה אוטומטית – האאוטלנדר טורבו קיים עם תיבה ידנית בלבד. כמו האאוטלנדר הרגיל יוצע גם הטורבו בשלוש רמות גימור (זהות עקרונית לאלו שקיימות ברגיל) במחיר שבין 205,000 ₪ ל-225,000 ₪. ההבדלים לעומת האאוטלנדר המקורי כוללים, מלבד המנוע, גם מתלים בעלי כיול ספורטיבי יותר ובהתאם מרווח גחון (וגובה כללי) נמוכים ב-2.5 ס^מ, מה שמעמיד את מרווח הגחון על 17 ס^מ לא-ממש-שטחיים. ולגבי המנוע – חתן השמחה מפיק, כאמור, 202 סוסים שמגיעים ב-5,500 סל^ד ו-30.9 קג^מ ב-3,500 סל^ד. התוצאה היא, בין השאר הביצועים הטובים בקטגוריה – רק 7.7 שניות מאפס למאה ומהירות מירבית של פעמיים כביש 6.