תסתכלו לרגע על התמונות. מתי בפעם האחרונה ראיתם קבריולה בעלת 4 דלתות? נעזור לכם, זה היה מזמן. ממש מזמן. למעשה המכונית האחרונה שעשתה שימוש בתצורת מרכב כזו הייתה הלינקולן קונטיננטל קבריולה משנת 1967. תצורת המרכב של קבריולה מרובעת דלתות עברה מן העולם בגלל הקושי לייצר שלדה קשיחה מספיק בהעדר גג ועם מפתח דלתות שכזה. עכשיו טוענים אנשי סדנת ASC, מציגת המכונית, כי יש בידם פתרון לבעיה. בתערוכת דטרויט הציגה הסדנה את ה-HELIOS, המתבססת, כפי שאתם רואים, על הקרייזלר 300C. הפתרון של ASC כולל קורת רוחב נמוכה בגובה הרגלים הנמתחת בין שתי קצוות קורה B. מיקום הקורה גורם לכך שהמושבים הקדמיים מוצבים מעליה ובכך מוגבהים במעט מצמד המושבים האחוריים. בנוסף לכך, נמתחו שתי קורות במרכז תא הנוסעים לכל אורכו ומפרידות בין המושבים האחוריים. חיבור קורות אלה לקורת הרוחב הנמוכה יוצר לטענת ASC את הקשיחות הנדרשת. לטענת הסדנה קשיחות השלדה נבדקה באמצעות הדמיית מחשב ונמצאה דומה לזו של פתוחות יוקרתיות אחרות כמו מרצדס CLK ולקסוס SC430. אנשי הסדנה מוסיפים כי חיזוקי המרכב הנדרשים שוקלים רק 150 ק^ג, ערך מקובל בתחום עריפת הגגות. ASC רשמו 7 פטנטים בפיתוח ה-HELIOS ואומרים כי השיטה אפשרית ליישום לא רק ב-300C אלא במכוניות גדולות נוספות כמו הפורד 500 והקאדילק STS. עדיין לא ברור אם יהיה יצרן שירים את הכפפה ויבחר להשתמש בשיטה זו על מנת להחיות את תצורת הקבריולה 4 דלתות אך ב-ASC אומרים שיוכלו ליצר בתוך שנתיים סדרה מוגבלת לכל מי שהממון נמצא בכיסו.