מיצובישי נמצאת בימים אלו בתהליך בניה מחדש קריטי לעתידה. כחלק מתהליך זה הם מתכוונים להציג בתערוכת ז'נבה 2005 עוד שתי תוספות להיצע, ומספרים לנו על זה כבר עכשיו. החידוש המעניין יהיה המשך ל-CZ2 קונספט שהוצגה לפני שנתיים. מדובר בגרסת קבריולט-קופה לקולט (ה-CZ2 היתה קבריולט רגילה, בעלת גג בד) שאמורה להגיע ליצור בתוך שנה ותיבנה על ידי פינינפארינה. במיצובישי אומרים שהקולט קבריולט-קופה תתבסס על גרסת ה-5 דלתות של הקולט, במטרה להציע מרווח סביר לארבעה נוסעים, או יותר נכון – 2+2. למרות ההתעקשות על ספסל אחורי, מימד האורך קומפקטי למדי ויעמוד על 3.89 מ'. עוד אפשר לספר לכם שהקונספט יהיה מצויד במנוע ה-1.5 ליטר המוגדש (שכבר הוצג בגרסה הספורטיבית של הקולט) שמספק 150 כ^ס וחישוקי ^18. קצת פחות זוהרת, אבל כנראה יותר רלוונטית עבורנו היא גרסת דיזל לגרנדיס שתכונה, בהתאם לנוהג בחברה, DI-D. מיצובישי תשתמש במנוע ה-TDI של פולקסווגן בנפח 2 ליטר המספק, כאן, 136 כ^ס. במיצובישי נוקבים גם בנתוני ביצועים: 10.8 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מרבית של 197 קמ^ש, נתונים שמתייחסים ככל הנראה לגרסה הידנית, עדין לא ברור אם תהיה גרסה אוטומטית שעשויה להיות רבת משמעות עבור השוק הישראלי, יש לנו עד הקיץ (אז יחל הייצור בפועל) לגלות.