היה די צפוי שתגיע גרסת קונברטיבל פתוחה למוסטנג היפיפייה שהוצגה לפני כשנה. מוסטנג קלאסית היא לא רק קופה שרירית וגרסת בוליט כוחנית אלא גם קונברטיבל שמפזרת את השיער ברוח. ההוכחה לכך מצויה בכך שמתוך כ-8 מליון מוסטנגים שנמכרו מאז 1965, למעלה ממיליון היו נטולי גג. הגרסה העדכנית של המוסטנג הפתוחה שומרת על אותו מתכון שהלכה בו המוסטנג קופה החדשה: עיצוב עם הרבה רטרו וכוחניות, נאמנים למקור משנות השישים. מעבר לכך זו אותה מוסטנג עם שתי יחידות הנעה, 4.0 ל'V6 עם 210 כ^ס בגרסה הבסיסית ו-4.6 ל' V8 עם שלושה שסתומים לצילינדר ו-300 כ^ס בגרסה הבכירה המכונה GT. אפשר לבחור בין תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, 5 מהירויות בשני המקרים. בפורד טוענים בגאווה שהמעבר מגרסת הקופה לקונברטיבל לא גרר עימו קנס משקל כבד שכן המוסטנג היא מכונית קשיחה למדי בתצורתה המקורית. לדברי פורד מדובר בפחות מ-150 ק^ג הנדרשים לחיזוקים נוספים. דבר זה מאפשר לשמור על כיול מתלים כמעט זהה לזה של הקופה. על הקשר עם הכביש אחראים צמיגי 215/65 על חישוקי ^16 בגרסת ה-V6 ו-235/55 על חישוקי ^17 בגרסת ה-V8. לאולמות התצוגה (בארה^ב, לא לאלה של דלק מוטורס) תגיע המוסטנג קונברטיבל באביב 2005, כדגם 2006.