אחרי שערפל כבד גרם לביטול קטע הדירוג עבור האופנוענים, השתפרו מעט התנאים ואפשרו לנהגי המכוניות המובילים לקבוע קצב גבוה של יותר ממאה קמ^ש. ראשון בדירוג היומי היה שוב רובי גורדון, הנהג האמריקאי של פולקסווגן, שגם חזר וכבש בכך את המקום הראשון בדירוג המצטבר. ניצחון שני מתוך שלושה קטעי דירוג בשנתו הראשונה בראלי – יותר ממכובד! אנחנו בספק אם אפילו בקבוצת פולקסווגן קיוו להתחלה כה מרשימה. גורדון אינו לבד: כל ארבעת נהגי הקבוצה דורגו בשישייה הפותחת היום, וממוקמים בשביעייה הפותחת בכללי. מי שפחות מרוצים הם אנשי ניסאן: נהג ניסאן המוביל היום היה דה מוויוס, במקום השביעי – והוא שייך לקבוצת ניסאן-דסוד הפרטית, עם הטנדר הפחות-מתקדם מלפני שנתיים. לא נעים. למרות האמור לעיל, יש לזכור כי המרוץ נמצא בשלב ראשוני מאוד, והפערים עדיין קטנים מאוד ונזילים. נהג שכדאי לשים לב אליו הוא נאסר אל-אטיה מקאטאר, אחד משני הנהגים החדשים של הב.מ.וו X5 של קבוצת X-רייד (לאחר שאלפאנד נלקח למיצובישי ודה-מוויוס עזב לניסאן). אל-אטיה סיים עשירי היום ומדורג 11 כללי, כשמאחוריו כמה וכמה שמות גדולים כולל שלושה מנהגי מיצובישי הרשמיים, מסואוקה, רומא ומאייר, ושני הבאגים של שלסר. הקוריוז כאן הוא שאל-אטיה הוא ספורטאי אולימפי מצטיין: הוא סיים רביעי באולימפיאדת אתונה האחרונה בירי בצלחות חרס ופספס בפגיעה אחת מדליית ארד. נציין עוד כי הסיטרואן דה-שבו כפולת המנועים עדיין בראלי, אם כי סיימה את הקטע היומי בזמן כמעט כפול משל המנצח (ועדיין הקדימה חמישה צוותים אחרים...). תוצאות – יום 4 (123 ק^מ) 1. גורדון (פולקסווגן) 2. פטרהנסל (מיצובישי), 0:53+ ד' 3. סאבי (פולקסווגן), 1:08+ ד' 4. אלפונד (מיצובישי), 1:24+ ד' 5. קליינשמידט (פולקסווגן), 2:10+ ד' דירוג מצטבר 1.גורדון 2.פטרהנסל, 59+ ש' 3.סאבי, 1:14+ ד' 4.אלפונד, 1:32+ ד' 5.קליינשמידט, 2:32+ ד'