בעקבות השקתו של הריינג'-רובר ספורט, הודיעה לנד-רובר על שינויים גם בריינג'-רובר בדגמי 2006. מנוע ה-4.4 ל' V8 שהגיע מב.מ.וו יוחלף במנוע בנפח דומה שמקורו ביגואר, אשר קיים בדיסקברי 3 ובריינג'-ספורט החדש – יישור-קו טבעי ומתבקש שמפסיק את התלות בב.מ.וו כספק חיצוני של המנועים. המנוע כאן מעט חזק יותר מאלו שמותקנים בדגמים האחרים כמו גם מהמנוע הקודם – 305 כ^ס במקום 286. תוספת (מבורכת) להיצע הוא המנוע המוגדש בנפח 4.2 ל', גם הוא מיגואר, שהושק בריינג'-ספורט. כאן ההספק מעט גבוה יותר, 400 כ^ס – הגבוה ביותר בלנד-רובר אי-פעם. שני המנועים מודרניים ומתקדמים מהמנוע היוצא, וצפויים להיות חסכוניים יותר בדלק – סוגיה חשובה, כמובן, לרוכשי ריינג'-רובר בנזין... יחד עם עדכוני המנוע עבר הריינג' גם מתיחת-פנים קלה, עם שינויים בפנסים, פגוש, פנסי-ערפל וכן הלאה. שיפורים נעשו במיתלים, היגוי ובלמים, בידוד הרעש בתא הנוסעים שופר, ורשימת האבזור כוללת פנסים אדפטיביים, חיישן לחץ אויר, ותפעול באמצעות מסך-מגע של מערכות שונות. הגרסה המתוחה תוצג לציבור בתערוכת דטרויט.