שלוחת איסוזו בתאילנד, שם מיוצר ה-D-MAX, חושפת היום גרסת SUV של הטנדר תחת השם MU7. ההבדל העיקרי בין ה-MU7 ל-D-MAX מרוכז כמובן בחלק האחורי. שם הוחלף הארגז הפתוח במרכב סגור, המאכלס שורת מושבים שלישית. גם באגף המכאני הזהות לטנדר בולטת, וככל הנראה נשמרו אפילו קפיצי העלים מאחור! מלפנים מאכלסת את תא המנוע של ה-MU7 גרסה משופרת של מנוע ה-3.0 המוכר לנו מה-D-MAX. כאן מפיק המנוע, בזכות שדרוג הזרקת הדלק מהזרקה ישירה למערכת מסילה משותפת, 146 כ^ס (לעומת 131) ב-3600 סל^ד וכ-30 קג^מ (לעומת 28.5)ב-1400 סל^ד. עם תיבת הילוכים אוטומטית אורך הזינוק ל-100 13.8 שניות. עדין לא ברור אם ה-MU7 יעבור תקינה אירופאית (כרגע מדובר רק על תקינה אמריקאית, חוץ מתאילנדית), ולכן לא ברור אם ישווק בארץ. מהתבטאויות אנשי UMI בעבר עולה כי מבחינתם ה-MU7 הוא מחליפו של הטרופר שייצורו הופסק זה מכבר. הם בטח לא יתנגדו להמצאות ג'יפ-אוטומט-דיזל בהיצע. כך או כך, המנוע (שהוא בעצם גרסה מחוזקת של הגרסה המוחלשת למנוע של הטרופר...) אמור למצוא את דרכו לארץ בחרטומו של ה-D-MAX.