מותג סיאט נבחר להיות המותג הצעיר, הספורטיבי והתוסס בקונצרן פולקסוואגן, זה לפחות מה שמזמרים נציגי הקונצרן בכל תערוכה והשקה. בתקופה האחרונה החלו דגמי החברה החדשים לעמוד מאחורי ההצהרות הללו, לפחות מהבחינה העיצובית. עכשיו פוצחת צ'מפיון, יבואנית סיאט לישראל, בקמפיין פרסומי נרחב במטרה להשיק את המותג בדמותו החדשה והצעירה. הקמפיין כולל שתילת אלפי שלטים עם הכיתוב "שמור" על איי תנועה ומדשאות ברחבי הארץ. השלטים צבועים באדום זועק וכוללים את לוגו "השריטה" שאמור לסמל את הדינמיות של סיאט. מעבר ל"שתילת" השלטים, יישתל הלוגו בצורה נרחבת גם במגזין “Time out” ובאינטרנט.