זה ש-MG-רובר קצרה במזומנים זו כבר לא חדשה. ובאין מזומנים למימון דגמים חדשים באמת, הם מתרכזים בדגמי תצוגה וגרסאות לדגמים קיימים. הפעם בישלו לנו ב-MG-רובר שני דגמי תצוגה בתצורת קופה. דגמי התצוגה מבוססים על מכוניות קיימות ונראים קרובים למדי למוצר מוגמר, ולכן לא נופתע אם יוצגו לציבור הרחב בקרוב. ה-MG GT קונספט היא למעשה גרסת קופה ל-MG TF, הרודסטר המוכרת של החברה. האם ישחזרו MG את המהלך שביצעו כאשר הציגו גרסת קופה ל-MGB האגדית? נחכה ונראה. ה-GT קונספט מצוידת במנוע ה-V6 בנפח 2.5 ליטר המוכר של רובר. המנוע מפיק כאן 200 כ^ס וכמו בגרסה הפתוחה שוכן במרכז המכונית ומניע את הגלגלים האחוריים. ב-MG טוענים לביצועים של כ-6 שניות בדרך ל-100 ו-232 קמ^ש מרביים. השיפור במהירות הסופית מתקבל גם בזכות הקטנת הגרר לעומת הגרסה הפתוחה (מקדם גרר של 0.31 במקום 0.35). לגרר המופחת תורם הגג הקשיח כמוגם הויתור על ידיות הדלתות, מה שתורם גם למראה חלק וזורם יותר של המרכב. ואם אתם תוהים כיצד בעצם נכנסים פנימה, התשובה היא שהדלתות נפתחות חשמלית, אלמנטרי. MG לא מסרו אם התבצעו שינויים בשלדה/מתלים אך ניתן להעריך שנעשתה שם עבודת כיול וכיוון מחדש להתאמה לשלדה הקשיחה יותר ולתוספת הכוח. ב-MG מקווים כי ה-GT תתפוס חלק בשוק מכוניות הספורט-קופה, בו נמצאת למשל ה-TT של אודי. כזכור, MG כבר הציעו גרסת גג-קשיח ל-TF, אולם שם היה מדובר בגג שלא מהווה חלק אינטגרלי מהמרכב. יכול להיות שקצב המכירות של הגרסה ההיא עוררו את תאבון החברה הקופה השניה שהציגה רובר מבוססת על ה-75 ונקראת, כמה מפתיע, ^75 קופה קונספט^. מכונית זו תוכננה לרגל יובל 100 שנים לרובר, ומצדיעה לשמות מפוארים בעברה של רובר – ה-P4, P5 קופה, P6 2000 וה-SD1, בין השאר. רובר לא פרסמו פרטים נוספים על ה-75 קופה ולא ברור אם היא מתבססת על ה-75 בעלת ההנעה הקדמית או על ה-75 V8 בעלת ההנעה האחורית שאתה היא חולקת את אותה שבכה אגרסיבית.