בתערוכת פרנקפורט בשנה שעברה הכריזה למבורגיני על כוונתה לחזור למסלולי המרוצים עם גרסה מיוחדת של המורצ'ילגו, שתקרא מורצ'ילגו R-GT. המטרה שסומנה אז היא מרוץ 24 השעות של לה-מאן, אבל עכשיו מודיעים אנשי למבורגיני על כוונתם להציע את ה-R-GT גם לציבור הצר (הרי אי אפשר לקרוא ל-25 לקוחות ^ציבור רחב^), גם אם בגרסה מוגבלת מעט. המורצ'ילגו R-GT שיקבלו הלקוחות המאושרים תעשה שימוש ביחידת ה-V12 המוכרת, שעברה הגדלת נפח ל-6.5 ליטרים (בניגוד לפרטים שדלפו בתערוכה ודיברו על מנוע מוקטן ל-6.0 ליטר במטרה לעמוד בתקנות מסוימות של ה-FIA). יחידת הכח הזו זהה למעשה לזו שתותקן במכונית המפעל, ^שנבחנה כבר עם הספקים של מעל 740 כ^ס^, אולם במכונית ה^ציבורית^ יופחת ההספק לטובת האמינות. אבל אין לכם מה להתאכזב – ככל הנראה ההספק יהיה בתחום שבין 650 ל-680 כ^ס, די והותר שכן המורצ'ילגו ה^רגילה^ מסתפקת ב-580 כ^ס ^בלבד^ ממנוע ה-6.2 ליטר הסטנדרטי. עוד פרטים טכניים מעניינים שנחשפו – ה-R-GT תעשה שימוש בהנעה אחורית בלבד ולא בהנעה כפולה כבשאר דגמי המורצ'ילגו וזאת על מנת לחסוך במשקל (ויתכן שגם כאן משחקות תפקיד תקנות ה-FIA). הבלמים יהיו סחורת מרוצים מהסוג הקרמי והתמונות מראות שימוש רחב בסיבי פחמן במרכב. בתערוכת פרנקפורט דיברו אנשי המפעל על משקל של 1,100 ק^ג, בערך שני שליש מהמורצ'ילגו הרגילה ודומה מאוד ל-DBR9 של אסטון מרטין שהוצגה לא מכבר ומיועדת לאותה מטרה. ההספק המוגבר והמשקל המופחת מתרגמים לנתון תאוצה של ^פחות מ-3.5 שניות ל-100^. ומי שחושש שלא יספיק להתברג בין 25 הרוכשים המאושרים יכול להירגע. השמועות אומרות שהמורצ'ילגו תעבור עדכון בקרוב ותקבל מנוע 6.5 ליטר כסטנדרט כדי ליצור הבדל משמעותי מהגייארדו הקטנה יותר, כמו כן מדברים במפעל על כוונה להמשיך ולהגיש לציבור גרסאות מיוחדות. אז לא להידחף, יהיה מספיק לכולם...