בתערוכת דטרויט בתחילת השנה הציגה הונדה טנדר-קונספט, ^SUT concept^, כשלב מקדים לתכניתה להכנס לשוק הטנדרים הענק והרווחי בארה^ב. בנוסף לשלושת היצרנים המקומיים הגדולים יש גם לטויוטה, ניסאן וסובארו טנדרים בגדלים שונים המצליחים היטב בשוק האמריקני, ומיצובישי גם היא בדרך להכנס עם ה^ריידר^ עליו הוכרז לא מכבר. בפתיחת תערוכת SEMA המתקיימת החל מהיום בלאס-וגאס הודיעה כי הטנדר החדש שלה יכנס לשוק באביב 2005, כדגם 2006, וכי שמו בארה^ב יהיה רידג'ליין (Ridgeline) – ^קו הרכס^, בתרגום ישיר. הטנדר מוצג ב-SEMA בגרסת קונספט חדשה, קרובה יותר למוצר הסופי. גרסת הייצור הסדרתית תושק בתערוכת דטרויט, בעוד כחודשיים. הרידג'ליין הוא טנדר בינוני על פי ההגדרות האמריקניים, המציג תצורה חריגה בפלח זה: מרכב אחוד ללא שלדת סולם נפרדת, ומיתלים נפרדים לכל ארבעת הגלגלים. רק הסובארו באחה מציע מבנה דומה – הסטנדרד בארה^ב (ובשאר העולם, בעצם) הוא שלדה נפרדת וסרן אחורי קשיח. הרבה פרטים נוספים לא נמסרו: המנוע הוא V6 בנפח 3.5 ליטר, ההנעה – כפולה קבועה עם שילוב אוטומטי, אמצעי הבטיחות כוללים וילון-אויר צידי ומערכת בקרת יציבות, והארגז גדול די הצורך כדי להכיל שני אופנועי מוטוקרוס (מן הסתם עם דלת אחורית פתוחה).