על כוונתה של אסטון מרטין לחזור אל מסלול המרוצים עם ה-DB9 כבר סיפרנו לכם. כעת משחררת החברה עוד פרטים על תוכניתה לחזור למסלול בתוספת תמונות מעוררות ופרטים על ה-DBR9, גרסת המרוצים של ה-DB9. ה-DBR9 עושה שימוש באותו מנוע 6 ליטר V12 של הגרסה הסדרתית, אך רכיבים חדשים אמורים להעלות את הספקו מה-450 כ^ס הסדרתיים לאזור ה-600 כ^ס. המנוע משודך לתיבת הילוכים סינקוונסיאלית בת 6 מהירויות שיושבת על הסרן האחורי, ככל הנראה מטעמי חלוקת משקל. גם שלדת האלומיניום מקורה במכונית הסדרתית, וכך גם תצורת המתלים, אך אלו עברו שינויים רבים כדי להתאימם למסלול. גם הבלמים הוחלפו בסחורת מרוצים עשויה קרבון ומאותו חומר עשוי המרכב, מה שמאפשר משקל נוצתי במונחים יחסיים של 1100 ק^ג. נתון ההספק/משקל המתקבל – בערך 550 כ^ס לטון – טוב פי שתיים כמעט מזה של הגרסה הסדרתית. אסטון מרטין תייצר 12 יחידות עבור 3 קבוצות מרוצים שישתתפו באליפות ה-GT העולמית ועוד 20 יחידות למתחרים פרטיים או סתם אספנים שהפרוטה מצויה בכיסם. את הופעת הבכורה שלה תערוך ה-DBR9 במרות 12 השעות של סברינג (מרץ, פלורידה) ולאחר מכן נוכל לראות אותה במרוץ 24 השעות של לה מאן, המרוץ בו נוצרה אגדת אסטון-מרטין בסוף שנות החמישים, עם לא אחר מאשר קרול שלבי מאחורי ההגה. סכמת הצביעה שנבחרה ל-DBR9, ירוק מרוצים בריטי עם קווי זהב, גם היא מחווה לתור הזהב של אסטון-מרטין במרוצים.