בתחילת השנה, בתערוכת דטרויט 2004, הציגה מיצובישי טנדר-קונספט מגודל שענה לכינוי Sport Truck. כבר אז הצהירה מיצובישי כי בכוונתה להציע טנדר גדול סדרתי לשוק האמריקני – ועכשיו היא עומדת לקיים. בתערוכת דטרויט 2005 שתערך בינואר הקרוב תציג מיצובישי את ה^ריידר^ (Raider), טנדר המותאם בדיוק לצרכי השוק האמריקני. ביתניים אמנם שוחרר לפרסום רק האיור המופיע כאן, אך לפחות מבחינה טכנית אל תצפו למשהו עתידני כמו קונספט ה^ספורט טראק^: הריידר הוא טנדר קונבנציונלי, המבוסס על הדודג' דאקוטה ואף ייוצר במפעל דיימלר-קרייזלר במישיגן. כמו הדאקוטה, יוצע הריידר עם מנועי V6 או V8 (בנפח 4.7 ל', עם 230 כ^ס). המיתלים, כרגיל בטנדרים מסוג זה בארה^ב, הם נפרדים מלפנים – אבל סרן חי וקפיצי עלים מאחור. מישהו אמר ^עתידני^...? אפשר יהיה להתנחם במערכת שמע בעוצמה של 500 וואט, ובטכנולוגיית בלוטות'. יוצעו שתי גרסאות מרכב, עם תא מוארך או כפול, וכמקובל בארה^ב גם עם הנעה 4x2 או 4x4. באותה תערוכה הציגה מיצובישי גרסת-קונספט מעניינת לאקליפס, הקופה המיוצרת בארה^ב לשוק המקומי. וכמו במקרה של הטנדר, גם כאן תושק הגרסה הסדרתית בתערוכת דטרויט 2005 – וגם כאן פרסמה מיצובישי איור בלבד, בשלב זה, יחד עם פרטים טכניים מוגבלים. הקופה החדשה תציע מנועים חזקים יותר, עד V6 בנפח 3.8 ל' עם 260 כ^ס (הדגם הנוכחי מסתפק ב-V6 בנפח 3.0 ל' עם 210 כ^ס). התיבות הן ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 5 הילוכים ^ספורטרוניק^. החישוקים גדלו ומגיעים עד ^18. חובבי האודיו ישמחו לשמוע כי ניתן לקבל מערכת שמע מקורית מתוצרת רוקפורד-פוסגייט בעוצמה של 650 וואט, עם 9 רמקולים וסאבוופר בקוטר 25 ס^מ...