המראה החדש של רנו

בתערוכת פריז, לצד מכוניותיה החדשות, חשפה רנו גם את מה שהיא מגדירה כ"זהות החדשה" של היצרן: מראה חדש ועדכני לשם וללוגו. השינוי כולל טיפוגרפיה מודרנית יותר לשם, רקע צהוב כהה יותר ללוגו המעויין, ואפקט תלת-ממדי משופר סביב המעויין עצמו. לדברי רנו, העיצוב החדש נבחר לאחר מחקרים במספר מדינות, על-פיהם הלוגו החדש יותר קריא ובעל מראה יותר "עכשווי". זהו השינוי השמיני בלבד לעיצוב הלוגו של רנו מאז הוקמה החברה ב-1998. העדכון הקודם בוצע ב-1998.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.