מכונית ה-GT הנהדרת של אסטון-מרטין, הואנקוויש, היא חלום רטוב עבור כל חובב רכב – ועכשיו יש לה גרסה נוספת, מלהיבה עוד יותר. אסטון חושפת היום בתערוכת פריז את הואנקוויש האולטימטיבית, הנקראת בפשטות ואנקוויש S. הקופה הגדולה קיבלה שורה של שיפורים. המנוע תוגבר באמצעות מערכת ניהול וראש מנוע חדשים, ומפיק עכשיו 520 כ^ס, לעומת 460 כ^ס בואנקוויש הרגילה, כאשר המומנט עלה מ-55.3 ל-58.9 קג^מ; רכיבים שונים חזוקו כדי לעמוד בעומס המוגבר. חיצונית עברה ה-S שורה של שיפורים אוירודינמיים, אשר מקנים הופעה שונה במקצת ותורמים להפחתת מקדם הגרר מ-0.33 ל-0.32. השיפור בתאוצה הנומינלית ל-100 קמ^ש אינו דרמטי – 4.8 שניות מ-0 ל-100, במקום 5.0. מעמידה ל-160 קמ^ש השיפור כבר יותר ניכר, 9.8 שניות לעומת 10.5, אבל השינוי הדרמטי ביותר הוא בתאוצת ^רול-און^ בהילוך הגבוה, מ-80 ל-110 קמ^ש: 6.5 שניות לעומת 8.4. המהירות המרבית עולה מ-306 למעל 320 קמ^ש. זו, אגב, האסטון המהירה ביותר בהיסטוריה של המותג. מכלולי השילדה שונו אף הם. ה-S מקבלת כסטנדרד חבילת ^ספורט דינמית^ המוצעת כאופציה בואנקוויש הרגילה. החבילה כוללת מערכת היגוי מהירה יותר ב-20% לקבלת תגובות חדות יותר, מיתלים מונמכים מעט ומוקשחים, ובלמים מחוזקים. מאז השקתה ב-2001, ייצרה אסטון-מרטין מעל 1,500 מכוניות מדגם ואנקוויש.