הטכנולוגיה ה^חמה^ היום בתחום טכנולוגיות ההנעה הנקיות היא תאי הדלק – מצד אחד אין פליטת מזהמים מכלי הרכב ומהצד השני התדלוק מהיר כמו ברכב רגיל. כמעט כל חברות הרכב הציגו לפחות רכב תצוגה אחד המונע ע^י תא דלק, אלא שכמעט כולם מדברים על פרק זמן של 15-20 שנה לפני שהטכנולוגיה תבשיל לכדי יצור המוני. פיאט לא חריגה בתחום זה, אלא שהיא מציגה כבר היום רכב ניסיוני, שיפעל בציי רכב קטנים במטרה לצבור ניסיון מעשי עם הטכנולוגיה החדשה. הרכב הניסיוני מבוסס על הפנדה החדשה, כשאת מקום, ותפקיד, מנוע השריפה הפנימית נוטל מנוע חשמלי המונע ע^י תא דלק. תא הדלק מסוגל לספק 40 קילוואט (כ-54 כ^ס), כאשר בתאוצות או ברגעי צורך אחרים נרתמים למאמץ מצברים הנמצאים באחורי האוטו ומספקים למנוע החשמלי תוספת הספק. מערכת ההנעה מנצלת את אנרגית הבלימה לטעינת המצברים, ובכך מתקבל שיפור נוסף בצריכת האנרגיה. טווח הנסיעה המוצהר הוא ^מעל 220 ק^מ^ והתדלוק של מכלי המימן (בנפח כולל של 68 ליטר) אורך כ-10 דקות. כאמור, תופעל הפנדה מימן במספרים קטנים במטרה לצבור מידע על תפקוד המערכות בחיים האמיתיים במטרה לאפשר בנית מכוניות תאי-דלק סדרתיות עד סוף העשור הבא.