אם הקאיין טורבו (450 כ^ס, 5.6 שניות מאפס למאה) קצת אנמי מדי בשבילכם, פורשה מבינה ללבכם. במיוחד בשבילכם ושכמותכם אנשי החברה השטוטגרטית הכריזו על גרסת ביצועים מיוחדת לקאיין טורבו. הקיט, אותו ניתן לרכוש בנפרד להתקנה על הקאיין הפרטי או להזמינו מותקן על הקאיין החדש, כולל שיפורים במצנן הביניים ומחשב מנוע חדש. השילוב אחראי להעלאת הספק המנוע ל-500 כ^ס עגולים והעלאת המומנט מ-63.2 קג^מ רכרוכיים ל-71.4 קג^מ, בכל התחום שבין 2,250 ל-4,750 סל^ד... אה, וחשוב מאוד – צריכת הדלק לא נפגעה! אבל השיפורים לא מתרכזים בתא המנוע. כל מה שמאיץ חייב, כידוע, גם לעצור ולזה ידאגו בלמים משופרים – הבלמים הקדמיים זכו לדיסקים מוגדלים (380 מ^מ במקום 350) ולקליפרים בעלי שש בוכנות. מאחור הסתפקו בפורשה בהגדלת הדיסקים ל-358 מ^מ במקום ה-330 במקור. מחיר החבילה (שכוללת גם התאמות מתלים, שלא פורטו) הוא 18,900 דולר, בארה^ב, לא כולל עלות ההתקנה. עלות קאיין משופר היא 110,000 דולר, שוב בארה^ב, במקום 90,000. אבל בפורשה לא שוכחים גם את מי שמוכן להסתפק בביצועי הגרסה הרגילה. שני חידושים לרשימת הציוד של הקאיין הם גג פנורמי גדול (בשטח של 1.4 מטר רבוע), גדול פי ארבע מהגג הנוכחי, ועם לא פחות מ-15 אפשרויות פתיחה שונות; ומצלמת אחורית נשלפת לטובת תמרוני חניה בעיר ותמרונים בשטח טכני.