מיצובישי חשפה אתמול ביפן גרסה מוארכת לקולט החדשה. הגרסה המוארכת זכתה לשם, המאוד מקורי, ^קולט פלוס^. הקולט פלוס אמורה להעניק, כך מיצובישי, שימושיות משופרת כשל סטיישן לקולט 5 דלתות הרגילה. את השימושיות העדיפה חייבת ה^קולט פלוס^ בעיקר לתוספת משמעותית של 30 ס^מ מאחור, מה שמאפשר יותר מקום למטען (364 ליטר לעומת 225), בנוסף קיבלה ה^פלוס^ אפשרות קיפול נוחה יותר של המושבים האחוריים ודלת תא מטען בעלת סגירה אוטומטית, שמוודאת סגירה בטוחה של דלת תא המטען, גם עם תא עמוס במיוחד. ה^קולט פלוס^ תוצע עם שתי גרסאות של מנוע ה-1.5 ליטר של מיצובישי המוכרות מהקולט ה^רגילה^. גרסה אחת מניבה 105 כ^ס ב-6,000 סל^ד ומומנט של 14.4 קג^מ ב-4,000 סל^ד, בעוד הגרסה השניה מצוידת במגדש טורבו ומצנן ביניים שמקפיצים את הספק ל-147 כ^ס ב-6,000 סל^ד ובעיקר את המומנט ל-18.3 קג^מ ב-2,500 סל^ד. גרסה זו תותקן אך ורק ברמת הגימור המכונה ראליארט, על שם הסדנה שמריצה את מיצובישי באליפות הראלי העולמית. בהמשך מערכת ההנעה מציעה הקולט פלוס את תיבת ה-INVECS III שהינה תיבה רציפה בעלת שישה יחסי העברה קבועים המאפשרת בחירה בין שתי תוכניות העברת הילוכים: ספורט וספורט אקסטרים. גם בקצה המערכת יש אפשרות בחירה - בין גרסת הנעה קדמית לכפולה (בדגמים האטמוספריים בלבד). אפשרויות הבחירה ממשיכות גם בתא הנוסעים, שם יכול הלקוח לבחור בין מושבים ספורטיביים לרגילים ובין מוט הילוכים בקונסולה המרכזית לבין כזה היוצא מהרצפה בסגנון המסורתי. לפני שאתם הולכים להציץ באולם התצוגה של כלמוביל, כדאי שתדעו שהקולט פלוס מיועדת לשיווק ביפן בלבד, בלי שום תוכניות יצוא.