GM, בעלת-הבית של האמר, שחררה מידע ראשוני אודות הדגמים הצפויים להצטרף בעתיד הקרוב להיצע רכבי השטח הנחשבים/מעוצבים/מוגזמים/קרביים (מחק את המיותר). הדגם הבא שיצא לשוק הוא SUV קומפקטי וזול (יחסית), H3, אשר הוצג כקונספט בגרסת טנדר, H3T, בתחילת השנה. ה-H3 יצוייד במנוע 3.5 ל' 5 ציל' אשר מופיע כיום בטנדרים הקומפקטיים דור-חדש של GM, קולורדו וקניון. לא נמסר מידע מה תהיה הפלטפורמה המיועדת – סביר להניח כי מדובר בטריילבלייזר/אנווי כבסיס, או אולי בקולורדו/קניון עצמם (אשר חולקים בסיס משותף עם האיסוזו D-מקס). על כל פנים, הדגם החדש יצוייד בהנעה כפולה מבוקרת אלקטרונית, בקרת יציבות ושאר מאפייני רכבי פנאי מתורבתים. מחיר לא נמסר, אבל ההערכות מדברות על 30-35,000 דולר, לעומת כ-50,000 דולר ל-H2 לגרסותיו, ויותר מ-100,000 דולר ל-H1. החשיפה הראשונה תיערך בתערוכות רכב בסוף השנה הנוכחית. הדגם הבא בתור כבר נשמע יותר מסקרן: מדובר במשפחה חדשה וקשוחה אשר קיבלה את הכינוי ^אלפא^. כמו ה-H1, גם האלפא יהיה רכב שטח במלוא מובן המילה, עם תג מחיר גבוה וייצור בכמויות קטנות. הפרט הטכני היחיד שנמסר לגביו הוא המנוע – לא עוד הטורבו-דיזל העתיק בנפח 6.5 ל' אלא ה^דוראמאקס^ 6.6 ל' מתוצרת איסוזו, המניע כיום את הטנדרים הכבדים של GM. מנוע זה חזק משמעותית מהנוכחי, ועם זאת שקט, חסכוני ונקי יותר. ההשקה מיועדת לתחילת 2005, והיציאה לשוק מעט מאוחר יותר, כדגם 2006. קשת הדגמים הנוכחית של האמר כוללת את ה-H1 הקשוח המקורי, ה-H2 המבוסס על פלטפורמת יוקון/טאהו, וגרסת הטנדר החדשה שלו, H2 SUT, ששיווקה בארה^ב החל זה עתה. ייצורם של כל אלו ימשך במקביל לדגמים העתידיים.