7:32.44 דקות. זה הזמן שלקח לפורשה קאררה GT להקיף את 20.5 הקילומטרים של מסלול נורברגרינג ההיסטורי, ובכך היא קבעה שיא חדש למכוניות חוקיות לכביש. את השיא קבע עורך המגזין הגרמני ^ספורט אוטו^, הורסט ואן סאורמה, במסגרת כתבת-מבחן למספר מכוניות עבור הירחון. העיסוק בשיאי נורבורגרינג הינו מסורתי עבור מגזין זה. השיפור לעומת השיא הקודם הינו צנוע – עד עתה החזיקה בשיא פורשה 911 גמבאלה 600, עם זמן של 7:32.5 דקות. אבל שיא זה שיא. או שאולי לא? ההגדרה ^שיא למכוניות חוקיות לכביש^ נתונה לפרשנות. ב-2003 קבעה רדיקאל SR3 טורבו, עם מנוע אופנוע (סוזוקי היאבוסה) מוגדל ומוגדש, תוצאה של 7:19 שניות. אותה רדיקאל נבנתה אז במיוחד לקביעת השיא, אבל היא בהחלט היתה חוקית (אם כי בודאי לא סדרתית, אז). בנוסף, מדובר לכל הדעות במכונית-מסלול עם המינימום שבמינימום הנדרש כדי לעשותה חוקית לכביש, וספק אם היא מסוגלת לקבל רישוי במדינות רבות בעולם – מה שאי אפשר לומר על הקאררה GT. אבל בכל זאת, כפי שנאמר, שיא זה שיא, לא? כך או כך, התוצאה של הקאררה GT מרשימה על פי כל קנה מידה, ואם פורשה רוצים לקרוא לזה שיא – מי אנחנו שנתווכח? ועוד פרט קטן: הרדיקאל שקבעה את השיא מוצעת כעת למכירה על-ידי המפעל – תמורת כ-45,000 ליש^ט, משהו כמו 350,000 ש^ח. מציאה לעומת קאררה GT, אבל כדאי לזכור שאין לה ABS, חלונות-חשמל או כריות אויר. גם לא גג...