לפעמים, אין ברירה אלא להחליף הרכב מנצח. עבור סיטרואן, חלק מההרכב המנצח הנוכחי הוא הסיטרואן קסארה WRC, שמייצגת מצויין את החברה במשעולי אליפות הראלי העולמית. עד עכשיו רשמה הקסארה שישה נצחונות מתוך 11 מירוצים בעונת 2004; בעת כתיבת שורות אלו מוביל סבסטיאן לואב את ראלי בריטניה וקרוב להבטיח לעצמו את תואר הנהגים – ויחד עם תוצאות טובות גם לקרלוס סיינז, סיטרואן צועדת בבטחה לקראת תואר אליפות יצרנים שני ברציפות. הקסארה WRC היא, על פי כל קנה מידה, הצלחה מסחררת. מה שאומר שהמכונית שתחליף אותה צריכה להכנס לנעליים גדולות במיוחד... בתערוכת פריז הקרובה תציג סיטרואן את המכונית שתחליף את הקסארה הסדרתית, ה-C4. שיקולים שיווקיים מובנים למדי מכתיבים שמכונית הראלי תתבסס על דגם עדכני. לכן, גם במסלולי הראלי תוחלף הקסארה WRC ביורשת – אשר תתבסס על ה-C4. המכונית תוצג לציבור לצד הדגם הסדרתי בפריז, והיא דומה מאד לדגם הקונספט שהוצג בתערוכת ז'נבה כקדימון ל-C4 החדשה. רק פרטים מעטים נמסרו לגבי ה-C4 WRC. היא מבוססת, כמו הדגם היוצא, על גרסת 3 דלתות, שבמקרה של ה-C4 שונה מאד מגרסת ה-5 דלתות ובעלת הופעה דרמטית וספורטיבית יותר. המכונית מצויידת במנוע 2 ליטר טורבו, כמו קודמתה, עם 315 כ^ס ב-5,500 סל^ד ומומנט אדיר של 58 קג^מ ב-2,750 סל^ד. למרות ההצגה בפריז, ה-C4-ראלי נמצאת כרגע בשלבי פיתוח ואינה מוכנה להכנס לשירות מבצעי. התכנית היא לשתפה במירוצים ראשונים רק בסוף 2005 – וב-2006 היא תחליף את הקסארה.