GMG אפולו: עוד מכונית-על בדרך

360 קמ"ש, 0 ל-100 ב-3 שניות, ואפילו תקבלו עודף מ-200,000 אירו...

אם המבחר הנוכחי של פרארי, פורשה, זונדה, למבורגיני ושות' לא מספק אותכם, אפשר להתעודד: מכונית-על חדשה עומדת לצאת לשוק כבר בסוף שנה זו. חברה גרמנית חדשה בשם GMG מפתחת מכונית-על אקזוטית חדשה העונה לשם ^אפולו^. מאחורי הפרוייקט עומדת סדנת השיפורים הגרמנית MTM, המוכרת אולי לחלקכם כמי שבנתה את ה^בימוטו^ – אודי TT מטורפת המונעת לא על ידי מנוע אחד, אלא שניים – בהספק כולל של 740 כ^ס... האפולו מתיימרת להציע ביצועים ברמה שתאפיל על פרארי אנזו, מקלארן-מרצדס SLR ופורשה קאררה GT, וזאת במחיר שפוי יחסית. המפרט אינו חורג מהתקן המוכר לגבי רוב מכוניות-העל האולטרא-אקסקלוסיביות: שילדת צינורות פלדה, מנוע מרכזי, ומרכב העשוי פירבגלס או סיבי-פחמן בהתאם לגרסה ולעומק הכיס. בשלב ראשון תציע GMG מנועי V8 בנפח 4.2 ל' מבית אודי, ויוצעו שלוש גרסאות. הדגם הבסיסי, עם 360 כ^ס ו-49 קג^מ, מגיע ל-290 קמ^ש ומאיץ ל-100 קמ^ש ב-4.2 שניות; גרסת ^קומפרסור^ עם מגדש על מעלה את ההספק ל-460 כ^ס (320 קמ^ש, 3.8 שנ' מ-0 ל-100); ובגרסת העלית, עם צמד מגדשי טורבו, ההספק קופץ ל-650 כ^ס. מאחר ומדובר במכונית עם משקל-יעד שלא יעלה על טונה אחת, הביצועים המוצהרים בהתאם – 3.0 שניות עגולות מ-0 ל-100, ומהירות מרבית מעל 360 קמ^ש! כל זה יוצע בשלב הראשון, כאשר בהמשך מדברת החברה גם על אפשרות למנועי 10 ו-12 צילינדרים... המחיר לצרכן מתחיל מ-115,000 אירו צנועים ומגיע עד 175,000 אירו בגרסת העל – יותר מסביר בהשוואה לחצי-מיליון אירו הנדרשים עבור קאררה GT, או 645,000 אירו שתשלמו בעבור פרארי אנזו. המכוניות הראשונות אמורות לצאת לשוק כבר בסוף שנה זו, כשב-2005 היקף הייצור המתוכנן עומד על 50 יחידות. שלא במפתיע, GMG מתכננת גם השתתפות פעילה במירוצים. דוברי גרמנית יכולים למצוא פרטים נוספים באתר החברה.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.