אם המבחר הנוכחי של פרארי, פורשה, זונדה, למבורגיני ושות' לא מספק אותכם, אפשר להתעודד: מכונית-על חדשה עומדת לצאת לשוק כבר בסוף שנה זו. חברה גרמנית חדשה בשם GMG מפתחת מכונית-על אקזוטית חדשה העונה לשם ^אפולו^. מאחורי הפרוייקט עומדת סדנת השיפורים הגרמנית MTM, המוכרת אולי לחלקכם כמי שבנתה את ה^בימוטו^ – אודי TT מטורפת המונעת לא על ידי מנוע אחד, אלא שניים – בהספק כולל של 740 כ^ס... האפולו מתיימרת להציע ביצועים ברמה שתאפיל על פרארי אנזו, מקלארן-מרצדס SLR ופורשה קאררה GT, וזאת במחיר שפוי יחסית. המפרט אינו חורג מהתקן המוכר לגבי רוב מכוניות-העל האולטרא-אקסקלוסיביות: שילדת צינורות פלדה, מנוע מרכזי, ומרכב העשוי פירבגלס או סיבי-פחמן בהתאם לגרסה ולעומק הכיס. בשלב ראשון תציע GMG מנועי V8 בנפח 4.2 ל' מבית אודי, ויוצעו שלוש גרסאות. הדגם הבסיסי, עם 360 כ^ס ו-49 קג^מ, מגיע ל-290 קמ^ש ומאיץ ל-100 קמ^ש ב-4.2 שניות; גרסת ^קומפרסור^ עם מגדש על מעלה את ההספק ל-460 כ^ס (320 קמ^ש, 3.8 שנ' מ-0 ל-100); ובגרסת העלית, עם צמד מגדשי טורבו, ההספק קופץ ל-650 כ^ס. מאחר ומדובר במכונית עם משקל-יעד שלא יעלה על טונה אחת, הביצועים המוצהרים בהתאם – 3.0 שניות עגולות מ-0 ל-100, ומהירות מרבית מעל 360 קמ^ש! כל זה יוצע בשלב הראשון, כאשר בהמשך מדברת החברה גם על אפשרות למנועי 10 ו-12 צילינדרים... המחיר לצרכן מתחיל מ-115,000 אירו צנועים ומגיע עד 175,000 אירו בגרסת העל – יותר מסביר בהשוואה לחצי-מיליון אירו הנדרשים עבור קאררה GT, או 645,000 אירו שתשלמו בעבור פרארי אנזו. המכוניות הראשונות אמורות לצאת לשוק כבר בסוף שנה זו, כשב-2005 היקף הייצור המתוכנן עומד על 50 יחידות. שלא במפתיע, GMG מתכננת גם השתתפות פעילה במירוצים. דוברי גרמנית יכולים למצוא פרטים נוספים באתר החברה.