ארבע שנים אחרי יציאתה לשוק מקבלת ה-607 של פיז'ו רענון קל. עיקר השינויים חלו בתחום המכני, בראשם – מנוע טורבו-דיזל V6 חדש. למעשה, מדובר באותו מנוע 2.7 ל' שפותח במשותף גם עבור פורד, וכבר יצא לשוק ביגואר S-טייפ. מנוע זה מציע הספק נאה של 204 כ^ס ומומנט של כמעט 45 קג^מ, ומשודך לתיבה אוטומטית 6 הילוכים. מנוע ה-V6 בנזין עבר גם הוא שיפורים קלים, והוא מפיק כעת 211 כ^ס. יחד עם עדכוני המנועים חלו שינויים גם במתלים, אשר בחלק מהדגמים הינם אקטיביים עם בקרה אלקטרונית ושיכוך מתכוונן רציף תוך שימוש בחיישנים נפרדים לכל גלגל. הבלמים הקדמיים הוגדלו בכל הדגמים, ומערכת בקרת היציבות ESP היא כעת הדור האחרון של בוש, 8.0. החישוקים התקניים הם עכשיו ^17, עם ^18 כאופציה. ממדיו של מנוע הדיזל החדש חייבו הארכת החרטום ב3- ס^מ, עם תוספת דומה לאורך הכללי. בתוך המכונית נמצאת סביבת נהג חדשה, פקדים חדשים למערכת השמע, אמצעי בידור ותקשורת משופרים וכן הלאה.