139 הזמנות נרשמו לאסטרה החדשה באירוע ההשקה שנערך ביום שישי, כמות המהווה יותר משישית מצפי המכירות השנתי, העומד על 750 מכוניות, מספר זה מוגבל גם בשל הלחץ על קווי היצור, שמתקשים לעמוד בביקוש – 300,000 מכוניות הוזמנו בחו^ל מאז ההשקה לפני חמישה חודשים. האסטרה זכתה לציון הגבוה ביותר בקבוצתה במבחני הריסוק הארופאים – חמישה כוכבים בציון הכללי וארבעה כוכבים בציון ההגנה על ילדים. האסטרה מיובאת לישראל עם מנועי 1.6 ל' 105 כ^ס, 1.8 ל' 125 כ^ס ו-2.0 ל' טורבו 170 כ^ס, כולם מנועי בנזין. יבוא גרסאות הדיזל יחל רק בשנת הדגם הבאה, עת הן צפויות לקבל את הפריט הכה-נחוץ לשוק הישראלי – תיבה אוטומטית. מחיר גרסת ה-1.6 ל' ברמת הגימור הבסיסית (שעדיין כוללת צבע מטאלי, בקרת שיוט, מערכת שמע עם שבעה רמקולים ושש כריות אוויר, אבל לא כוללת בקרת אקלים או חישוקים קלים) עומד על 130,000 ש^ח, כאשר גרסת ה-1.8 ליטר ידרוש מכם השקעת 10,000 ש^ח נוספים. אבזור גרסת הטורבו יהיה עשיר בהרבה ויכלול פנסי קסנון המופנים בהתאם לזווית ההגה, בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית, בקרת לחץ אוויר, גג שמש והגה כח ישיר יותר. מחיר גרסת זו יעמוד על 190,000 ש^ח.