מהמראה החיצוני קשה לראות זאת, אבל כך נראית גרסת-הכלאיים החדשה (Hybrid) של האקורד האמריקנית. חדי העין שמכירים את האקורד הזו, אשר אינה משווקת אצלנו, יבחינו אולי בהבדלים חיצוניים מאופקים – חיושיקם שונים, פנסים אחוריים שונים, גריל אחר ו... זהו. כמו במקרה של הסיוויק IMA שהגיעה ארצה לא מכבר, קשה להבחין ממבט חיצוני שמדובר ברכב-כלאיים. בניגוד לסיוויק, האקורד ההיברידית אמורה להציע ביצועים לפחות ברמה של דגם-הבנזין עליו היא מבוססת, אם לא טובים יותר. יותר מדי פרטים לא נמסרו אבל מנוע הבנזין כאן הוא V6, המערכת החשמלית יעילה מאשר בסיוויק והמנוע החשמלי חזק יותר, כך שההספק המשולב יהיה גבוה יותר משמציע מנוע ה-V6 הנוכחי – שם אנחנו מדברים על 240 כ^ס! עוד טוענת הונדה כי עקומת המומנט המשולבת תהיה שטוחה כמעט לגמרי על פני כל תחום הסל^ד היעיל. בזכות הטכנולויגה ההיברידית, צריכת הדלק תהיה ברמה של מנועי 4 צילינדר קטנים יותר, עם שיפור ניכר – כמובן – גם בפליטת חומרים מזהמים. לחסכון בצריכת הדלק תורמת גם טכנולוגיית VCM, ראשי תיבות של Variable Cylinder Management, המאפשרת ניתוק של 3 מתוך 6 הצילינדרים בעת שיוט רגוע. האקורד ההיברידית תצא לשוק האמריקני בסוף השנה, כדגם 2005.