FR-V. כך נקרא המיניואן-הקומפקטי הראשון מבית הונדה. הוא מבוסס על פלטפורמת ה-CR-V, כאשר האותיות בכינויו פירושן Flexible Recreational Vehicle (ב-CR-V מדובר ב- Compact Recreational Vehicle). הדגם החדש מצטיין בעיצוב שאינו מיניואני טיפוסי, בין היתר משום שהוא יותר רחב מאשר ארוך (אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים): הונדה החליטה על תצורה חריגה – שישה נוסעים המסודרים בשתי שורות, באופן דומה לפיאט מולטיפלה ושונה מכל שאר המיניואנים בקבוצה. כמו במולטיפלה, שלושת המושבים האחוריים ניתנים לקיפול בנפרד זה מזה – והם מתקפלים ונעלמים לתוך הרצפה, פעולה פשוטה הניתנת לביצוע ביד אחת. גב המושב הקדמי המרכזי מתקפל גם הוא, כדי לאפשר נשיאת חפצים ארוכים או על מנת לשמש כשולחן. אותו מושב גם יכול לזוז לאחור עוד 27 ס^מ לעומת השניים האחרים, פרט חשוב מבחינה בטיחותית בעת נסיעה עם תינוק באותו מושב. עוד בתחום הבטיחות מוצעות שש כריות אויר תקניות, כולל וילונות-צד להגנה על ראשי הנוסעים בפגיעות צידיות. הונדה מדגישה את המרחב לנוסעים בזכות מפשק גלגלים רחב, כאשר יתרון נוסף הוא יציבות ופחות זוית-גלגול של המרכב – דבר אשר מאפשר מיתלים רכים יותר לספיגת מהמורות נוחה, מבלי לפגוע ביציבות ובאחיזת-הכביש. שיווק ה-FR-V יתחיל באירופה בנובמבר, בשלב ראשון עם מנועי בנזין ותיבות ידניות: 1.7 ל' VTEC בעל 125 כ^ס עם תיבת 5 הילוכים, ו-2.0 ל' i-VTEC בעל 150 כ^ס ותיבת 6 הילוכים. במהלך 2005 יצטרף מנוע ה-i-CDTI 2.2 ל' של האקורד, גם הוא עם תיבה ידנית 6 הילוכים. תיבות אוטומטיות לא הוזכרו כלל לעת עתה.