למנוע ה-1.9TDI של קונצרן אודי יש אינספור גרסאות בהספקים של בין 90 ל-131 כ^ס, עכשיו מצטרפת גרסה חדשה למבחר. הגרסה החדשה לא שוברת שיאי הספק (115 כ^ס) או מומנט (29 קג^מ) אבל מצטיינת בעמידה בתקני זיהום אוויר יורו4, תקן בו יצטרכו לעמוד כל מנועי הדיזל החל מ-2006, ושמשמעותו היא הוזלה באגרת הרכב השנתית במספר מדינות בארופה. גרסת המנוע הזו תחליף, ב-A4, את גרסת ה-100 כ^ס (25.5 קג^מ) כשהיא מביאה לשיפור של 0.9 שניות בתאוצה מ-0 ל-100 (11.2 שניות, מנוע חדש עם תיבה ידנית) ולעליה של כחמישה קמ^ש במהירות המרבית (200 קמ^ש עם המנוע החדש). צריכת הדלק המשולבת (עירוני ובין-עירוני) עלתה מעט, והיא עומדת על 17.7 ק^מ לליטר לעומת 18.5 ק^מ לליטר במנוע הישן. גרסה זו לא תגיע בעתיד הקרוב למדינת ישראל נטולת שיקולי איכות הסביבה. אצלנו ימשיכו להתמקד בגרסת ה-131 כ^ס של המנוע (שצורך 15.6 ק^מ לליטר, מאיץ למאה ב-9.9 שניות ומגיע ל-210 קמ^ש).