קבוצת רובר/MG אמנם נמצאת בקשיים, כידוע לכל, אך זה לא מונע בעדה מלנסות להראות סימני חיים למרות הכל. כסף לפיתוח דגמים חדשים אין, אז מותחים את הדגמים הותיקים שוב, ושוב, ושוב. והפעם תור ה-25/ZR. המתכון הוא אותו מתכון שראינו במתיחת הפנים של ה-45/ZS – קצת קוסמטיקה חיצונית, קצת קוסמטיקה פנימית, טיפה אבזור וכיוונונים חדשים וזהו. כאן נגמרו המזומנים. ה-25 מקבלת את הגריל המשפחתי החדש, כפי שהכרנו באחיות הבכירות ה-45 וה-75. הפנסים קיבלו כיסוי שקוף כצו האופנה והפגוש חדש ומשולבים בו פנסי ערפל. מאחור לוחית הרישוי ירדה, כמו ב-45, לפגוש. מבפנים ישנו שינוי משמעותי יותר – לוח מחוונים חדש, פתחי אוורור עגולים וקונסולה מרכזית חדשה, שנוטשת את מתגי הונדה מתחילת שנות ה-90. כל הדגמים מקבלים מערכת EBD וישנה אופציה לחישוקי ^16 חדשים. בתחום המכאני אין שום שינוי משמעותי (עקב מחסור בכסף, כמו שאמרנו). גם אצל התאומה לבית MG, ה-ZR, השינויים דומים. חזית משפחתית אופיינית ואגרסיבית בסגנון ה-SV (הבכיר בהיצע הדגמים של MG), פגוש חדש עם ספויילר קדמי עמוק יותר ופנסי ערפל. גרסת ה-160 הבכירה מוסיפה גם חצאיות חדשות וחישוקי ^17 חדשים, בנוסף לחישוקי ה-^16 שמוצעים בדגמים החלשים יותר. גם מבפנים השינוי זהה – עם אותם פתחי אוורור ומתגים חדשים – כאשר בהתאם לדגש הספורטיבי של MG הגימור הוא ספורטיבי יותר עם נגיעות אלומיניום ורקע לבן לשעונים. את ה-25/ZR המעודכנות תציג רובר/MG לצד שאר בנות המשפחה המתוחות בתערוכת ברמינגהאם הקרובה, בתקווה שהקהל יקנה את המתיחה, תרתי משמע.