איציק בריל סיים אתמול את הפרולוג לבאחה פורטוגל במקום הרביעי בקטגוריה שלו - T1. בתחום הגזרה של המטרה המוצהרת - מקום על הפודיום. אבל איציק לא לגמרי מרוצה ומרגיש שיכל להגיע לתוצאה טובה יותר אם היה מתאמן יותר - למעשה, הוא לא נהג (בצורה תחרותית) מאז הדקאר! בשיחה מחו^ל מדווח איציק גם על יחס חם של המארגנים (כולל דגל ישראל בנקודת הכינוס, שריגש את איציק במיוחד), על מסלול צר וטכני, על רמת רכבים גבוהה ועל תחרות קשה מצד הנהגים המקומיים, שמכירים את השטח כאת כף ידם. הנהגים המקומיים מהווים רב מוחלט - רק שישה מתוך כ-130 המשתתפים הם זרים! אפילו הקבוצות הגדולות מריצות נהגים מקומיים בסיבוב פורטוגל. היום בבוקר זינק איציק ליום הראשון, והעיקרי, של המרוץ - 540 ק^מ, כשאת הגיבוי הטכני מעניקה לו, כמו בדקאר, קבוצת NCM הצרפתית - ארבעה מכונאים, משאית שטח ומשאית סיוע. חשוב להזכיר גם את כל הגופים שבזכותם יכל איציק לצאת למרוץ בצורה מסודרת כל כך - כלמוביל - יבואני מיצובישי, מוסך חולון מוטורס, יבואני ספרקו, פוינטר, הדקה ה-90, אמפא אמריקאן קאר ליס, מלון אלסקה אין מטולה ולא פחות חשוב - בועז מאירי הפקות, שמצלמת את המרוץ ותהפוך אותו לסרט שישודר בערןץ הראשון.