יונדאי טוסון – רכב הפנאי-כרך החדש של יונדאי יושק בישראל במקביל להשקתו בעולם. מדובר ברכב מהקטגוריה של ה-CRV, הראב4 והפרילנדר. בהתאם לשיוכו הוא נעדר מאפייני שטח ^קשוחים^ כגון שלדת סולם או הילוך כח, אבל יש דיפרנציאל מרכזי ננעל. הטוסון זכה לקבל מנוע V6, פריט נדיר בקטגוריה. מדובר במנוע ה-2.7 ל' המוכר של החברה. עוד פרטים מהחשיפה בשיקגו – כאן. שברולט: טרייל-בלייזר – אחרי היעדרות ממושכת של רכבי השטח האמריקאים מנופי ארצנו, החליטו אנשי UMI כי בשל הזמן לחזרתם. אחראים לכך בעיקר שערו הנוח של הדולר והעליה בדרישה לרכבי פנאי בעלי מנועי בנזין (לרכבי השטח האמריקאים היצע בעייתי משהו בתחום הדיזל, מנוע שאינו אהוד בקרב ^ג'יפאים^ ביבשת החדשה). כח החלוץ הוא הטרייל-בלייזר. מדובר ברכב שטח בגודל מלא בעל מפרט טכני מסורתי – שלדת סולם, סרן אחורי קשיח והילוך כח. בשלב זה ייובא הטרייל-בלייזר בגרסת חמישה מושבים בלבד (יש גם גרסה מוארכת ומקום לשבעה נוסעים) ועם מנוע 4.2 ל', 6 ציל' בטור בעל הספק של 275 כ^ס, הספק שמציב אותו בין החזקים בקטגוריה. היבוא יתחיל בסתיו 2004, המחיר עדיין לא נקבע. SSR – אנשי UMI יביאו לתערוכה את ה-SSR, טנדר פנאי בעיצוב רטרו בעל גג קשיח מתקפל, צירוף שהוא בהחלט יחיד במינו. ה-SSR משווק כיום בארה^ב בלבד, ואינו מתיימר להיות רכב עבודה. לכל היותר אמור ארגזו המעוצב לאכלס גלשנים או אופני הרים. כדי לא לבזבז זמן בדרך אל החוף מצויד ה-SSR במנוע V8 בנפח 5.3 ליטר עם 300 כ^ס. וקצת פחות ^פנאי^, אבל עדיין שברולט: מאליבו – אחרי ההצלחה לה זוכים הדגמים הזולים של שברולט, הגיע הזמן לרענן גם את החלק היקר יותר בהיצע. לזה אחראית המאליבו החדשה , מחליפתה של האלרו. שיווק המאליבו, שחולקת את הפלטפורמה עם מכוניות אחרות של GM, כמו הסאאב 3-9, יחל רק בקיץ הקרוב. המאליבו תשווק בארץ עם מנוע 3.5 ל' בהספק של 200 כ^ס ומחירה צפוי לשייכה לקבוצת רישוי 4.